خانه ورزش اخبار ورزش ماتوئیدی: پاریسن ژرمن مقابل تیم های ضعیف تر به مشکل می خورد

ماتوئیدی: پاریسن ژرمن مقابل تیم های ضعیف تر به مشکل می خورد

0

بعد از پیروزی خفیف پاریسن ژرمن مقابل نانسی، بلیز ماتوئیدی اذعان کرد که این تیم مقابل حریفان در ظاهر ضعیف تر به مشکل می خورد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پاریسی ها با گل دقیقه ‘۸۰ ادینسون کاوانی از روی نقطه پنالتی موفق به پیروزی شدند و حالا در آستانه دیدار برگشت و حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا، ماتوئیدی به Le Parisien گفت:

درست است که مقابل تیم های به ظاهر ضعیف تر لحظات سختی را تجربه می کنیم. آنها عقب می نشینند و منتظر ما می مانند تا در تله بیاندازند – این چیزی بود که امشب دیدیم. هرآنچه لازم بود برای رسیدن به گل انجام دادیم و ریسک کردیم. کسب پیروزی به خصوص قبل از بازی در لیگ قهرمانان برای اعتماد به نفس ما خوب است. طی یک هفته ۳ پیروزی کسب کرده ایم – حالا آماده ایم تا بازی فوق العاده ای مقابل بارسلونا به نمایش بگذاریم.

پی اس جی در بازی رفت ۴-۰ پیروز شده، و چهارشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت. وی در این باره افزود:

دقایق نخست مهم خواهند بود. آنها ما را تحت فشار خواهند گذاشت و مصمم خواهند بود تا زودتر به گل برسند اما وقتی حریف فضایی در اختیار ما قرار دهد، خیلی خوب هستیم. باید آنها را متوقف کنیم و از لحاظ ذهنی قوی باشیم. گاهی اوقات به مشکل خواهیم خورد. اما خود را برای آن آماده می کنیم.

ماتوئیدی در مورد اینکه آیا بازی مقابل بارسلونا تمرکز و حواس پاریسن ژرمن را از بازی های لیگ پرت کرده بود، گفت:

واقعاً می خواستیم که خود را به موناکو برسانیم و از نیس پیشی بگیریم، بنابراین نه. این آسان نیست. ما متمرکز بودیم اما مقابل حریفی قرار داشتیم که مانع خلق موقعیت توسط شما می شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *