در حالی که تمام چشم‌ها به فیلم Thor: Ragnarok دوخته شده است، در این بین تریلر فیلم‌‌های Black Panther و Avengers: Infinity War تنها در یکی از سالن‌‌ها و به صورت پنهانی به نمایش گذاشته شد، مارول آینده هیجان‌انگیزی دارد که در کامیک-کان امسال به نمایش گذاشته شد.

همه‌ی آنچه قرار است در چارچوب فیلم Captain Marvel خلق شوند، همه شخصیت‌هایی که به تازگی قرار شده به مارول بپیوستند، و یک رهبر احتمالی برای نسل بعدی ابرقهرمانان، همگی بر روی صحنه خواهند آمد.

در صفحه نمایش، تصویر اولیه‌ای از طراحی لباس Captain Marvel (با بازیگری Larson)، (که به طراحی لباس او در کامیک‌ها بسیار وفادار مانده است)، در کنار آن اطلاعاتی نیز درباره فیلم به نمایش گذاشته شده است.

اول این‌که اتفاقات این فیلم در دهه ۱۹۹۰ میلادی اتفاق می‌افتد و Nick Fury (با بازیگری Samuel L.Jackson)، با همان چشم-بند ظاهر می‌شود و به روایت اتفاقات می‌پردازد.

علاوه بر این Captain Marvel در این فیلم مقابل Skrull‌‌ها قرار خواهد گرفت، موجودات بیگانه‌ای که اولین بار در ۴ شگفت‌انگیز به عنوان شخصیت‌های منفی فیلم ظاهر شده بودند، و از این رو این‌طور به نظر می‌رسد که آن‌ها تحت تملک TFox باشند.

هر اتفاقی که در پشت صحنه بیفتد، معرفی Skrull‌ها و توانایی‌ آن‌ها در تغییر چهره دادن به هر کسی که می‌خواهند، می‌تواند تاثیر بسزایی در دنیای مارول داشته باشد.

فیلم Captain Marvel در ۸ مارس ۲۰۱۹ در انگلستان اکران خواهد شد.

توسط امیرعلی فطورچی

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *