مارول اولین «کاپیتان آمریکا» بومی آمریکایی را معرفی کرد

مارول کامیکس اولین تصاویر از اولین شخصیت «کاپیتان آمریکا» (Captain America) بومی را رونمایی کرد. این شخصیت با نام «جو گومز» یک «کاپیتان آمریکا» برای «قبیله کیکاپو» خواهد بود و در کتاب‌های کامیک در کنار «استیو راجرز»، «باکی بارنز»، «سم ویلسون» و «جان واکرز» دیده خواهد شد.

این روایت جدید از «کاپیتان آمریکا» با چهار شخصیت پیشین برخورد می‌کند و به همراه آن‌ها در سراسر ایالات متحده به جستجوی سپر گمشده می‌رود. این شخصیت اولین بار در کامیک «ایالات متحده کاپیتان آمریکا ۳» (The United States of Captain America #3) معرفی خواهد شد.

«داریس لیتل بجر» یکی از نویسندگان کامیک می‌گوید: «جو گومز یک کارگر ساختمان است، یک سازنده در دنیایی که به آفت نابودی دچار است. هر بار که یک سفینه فضایی روی یک پل سقوط می‌کند یا یک ابرشرور یک بلوک کامل از شهر را به ویرانه بدل می‌سازد، افرادی مانند جو آن‌ها را دوباره می‌سازند.»

این نویسنده اضافه می‌کند: «افراد بسیاری شبیه به جو می‌شناسم – بسیاری از آن‌ها خویشاوندان بومی من هستند – بنابراین کمک به خلق شخصیتی با ارزش‌ها، قدرت‌ها و مهارت‌هایی مثل یک جرثقیل است فوق‌العاده بود.»

مارول و دیزنی اخیراً سریال ابرقهرمانی «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) را با بازی «آنتونی مکی» در نقش «سم ویلسون» یا «فالکن» و «سباستین استن» در نقش «سرباز زمستان» پخش کرده است. در پایان سریال «سم ویلسون» برای اولین بار به «کاپیتان آمریکا» تبدیل شد. مارول تولید «کاپیتان آمریکا ۴» با همکاری نویسندگان این سریال را نیز به تأیید رسانده است. «کریس اوانز» در «دنیای سینمایی مارول» نقش «استیو راجرز» را بازی کرده و انتظار نمی‌رود که در فیلم‌های بعدی مارول این نقش را تکرار کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *