مارول بعد از Avengers 4 شخصیت‌های جدیدی معرفی می‌کند

استودیوی مارول در مورد برنامه‌های آینده‌اش برای دنیای سینمایی مارول پس از «اونجرها ۴» در سال ۲۰۱۹ سکوت کرده بود. اما شماری از قراردادهای گران‌قیمت استودیو با بعضی بازیگران با آن فیلم به پایان می‌رسد، و این بدان معناست که استودیو نیازمند معرفی شخصیت‌های جدیدی برای جایگزین کردن با کاراکترهای محبوب فعلی است. «نیت مور» یکی از تهیه کنندگان استودیو موفق به مهار هیجان خود برای فاز چهارم کاراکترها نشده و اطلاعاتی در این باره فاش کرده است.

مور در مصاحبه با اسکرین‌رانت می‌گوید: «به نظر من موقعیت خوبی است که با برخی از شخصیت‌هایی که مدتی از آشناییمان با آنان می‌گذرد وداع کنیم، اما از سوی دیگر می‌توانیم کاراکترهایی را معرفی کنیم که می‌توانند هم برای هواداران فیلم‌ و هم هواداران کامیک‌ها کاملاً جدید و غافلگیرکننده باشند.»

وی در ادامه می‌افزاید:‌ «ایده‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که در حال بحث در مورد آن‌ها هستیم و فکر می‌کنم و امیدوارم که برای مخاطبین جذاب باشند. کاراکترهای جدید همیشه جذابیت دارند چرا که می‌توانند هر چیزی باشند. ما در مقطع فعلی در حال طرح ریزی و خیال‌بافی هستیم،‌ و به این می‌اندیشیم که روایت چه قصه‌هایی جالب‌تر است، در این خیال‌پردازی‌ها ایده‌هایی هستند که مردم را هیجانزده خواهند کرد.»

از آنجا که «کوین فایگی» رئیس استودی مارول پیش‌تر تأیید کرد که بعد از پایان فاز سوم ۲۰ فیلم دیگر به تولید می‌رساند، این احتمال می‌رود که شخصیت‌های جدید زیادی معرفی شوند. فایگی اخیراً اشاره کرد که استودیو شخصیت مسلمان «کامالا خان» یا «دوشیزه مارول» را به دنیای سینمایی مارول می‌آورد. وی همچنین تأیید کرده است که فیلم «جاودانان» (Eternals) هم در دست ساخت است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *