مارول تولید «دکتر استرنج 2» را تأیید کرد

درحالی‌که آینده دنیای سینمایی مارول در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، «کوین فایگی» رئیس استودیوی مارول در کنفرانس خبری فیلم «انتمن و واسپ» ابهامات را اندکی برطرف کرد و تأیید کرد که دنباله «دکتر استرنج» قطعاً به تولید خواهد رسید.

فایگی در این کنفرانس خبری از اقدامات بعدی کاراکترهای «اونجرها: جنگ بی‌نهایت» گفت و تأیید کرد که «بندیکت کامبربچ» و «استیون استرنج» مطمئناً برای قسمت جدیدی باز خواهند گشت. «بعضی وقت‌ها مسئله این است که آن کارکترها در کجا ظاهر شوند؟ قسمت بعدی دکتر استرنج که حتماً به تولید می‌رسد با چند سال فاصله زمانی نسبت به قسمت اول ساخته می‌شود. او نقش مهمی در جنگ ابدیت ایفا می‌کند بنابراین اینکه مردم بخواهند شخصیت‌های محبوبشان را دوباره ببینند از نظر ما یک مشکل محسوب نمی‌شود، ولی از طرفی ما باید به جزئیات توجه کنیم و کارهای متنوعی انجام دهیم.»

حتی اگر تولید قسمت دوم «دکتر استرنج» تا چند سال دیگر هم کلید نخورد، می‌توانیم مطمئن باشیم که یک بار دیگر این شخصیت دوست داشتنی به سینما بازمی‌گردد. استرنج تاکنون علاوه بر فیلم جداگانه خود در فیلم‌های «ثور: رگنوراک» و «اونجرها: جنگ بی‌نهایت» ظاهر شده است.

در فاز جدید دنیای سینمایی مارول گذشته از «دکتر استرنج» قسمت‌های جدیدی از «پلنگ سیاه»، «محافظین کهکشان» و «مرد عنکبوتی» هم ساخته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود تولید قسمت‌های جدیدی برای «انتمن» و «کاپیتان آمریکا» نیز در دستور کار مارول و دیزنی قرار بگیرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *