مارول چهار سریال انیمیشن برای شبکه‌ی Hulu می‌سازد

هولو و مارول روز گذشته اعلام کردند که چهار سریال انیمیشن بزرگسالانه تولید می‌کنند. این سریال‌ها شامل «موداک» (MODOK)، «هیت-مانکی» (Hit-Monkey)، «تایگرا و دزلر» (Tigra & Dazzler Show) و «هاوارد اردک» (Howard The Duck) می‌شوند و با اپیزود ویژه‌ای تحت عنوان «متجاوزین» (The Offenders) به پایان می‌رسند.

«موداک» مارول در مورد ضدقهرمانی خودبین با سری عظیم و جثه‌ای کوچک است که سعی می‌کند کنترل سازمان شیطانی خودش را حفظ کند. نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را «جوردن بلوم» و «پتن اسوالت» برعهده دارند.

سریال «هیت-مانکی» یا «میمون آدمکش» ماجرای یک میمون ماکاک ژاپنی را بازگو می‌کند که توسط یک آدمکش آمریکایی تعلیم دیده است و در این داستان خونخواهی سرگرم‌کننده و تلخ در دنیای زیرزمینی توکیو توجهات زیادی را به خود معطوف می‌کند. «جاش گوردون» و «ویل اسپک» نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارند.

«تایگرا و دزلر» در مورد دو ابرقهرمان و دوست صمیمی به نام‌های «تایگرا» و «دزلر» است که تلاش می‌کنند در میان صاحبان قدرت به رسمیت شناخته شوند. «اریکا ریوینوجا» و «چلسی هندلر» نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهند گرفت.

«هاوارد اردک» پرنده‌ی مبارز آمریکا امیدوار است که به کمک دوست توقف‌ناپذیر خود «بورلی» به خانه بازگردد پیش از آنکه «دکتر بونگ» شرور او را به دام بیندازد. «کوین اسمیت» و «دیو ویلیس» نویسنده و تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود.

در «متجاوزین» مارول، «موداک»، «دزلر»، «تایگرا»، «هیت-مانکی» و «هاوارد اردک» همگی باید برای نجات دنیا مبارزه کنند. «جف لوب» تهیه‌کنندگی این اپیزود را برعهده می‌گیرد.

مارول و هولو در سال ۲۰۱۷ سریال «فراریان» (Runaways) را با مشارکت یکدیگر به تولید رسانده بودند. فصل دوم این سریال دسامبر سال ۲۰۱۸ پخش شد. عنوان «متجاوزین» اشاره‌ای مستقیم دارد به «مدافعان» (The Defenders) مارول که اپیزود ویژه‌ای بود برای چهار سریال اوریجینال مارول و نت‌فلیکس. رابطه‌ی مارول و نت‌فلیکس همزمان با تدارک دیده شدن سرویس استریمینگ اختصاصی دیزنی موسوم به «دیزنی+» به تیرگی گرایید و آن چهار سریال پربیننده از جمله «دردویل» و «لوک کیج» کنسل اعلام شدند. دیزنی پس از خریداری فاکس قرن بیستم، درصد بالایی از سهام سرویس هولو را در اخیتار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *