خانه سینما و تلویزیون اخبار مارک وب درباره‌ی The Amazing Spider-Man 3 و Sinister Six گفت

مارک وب درباره‌ی The Amazing Spider-Man 3 و Sinister Six گفت

0

مارک وب (Marc Webb)، برنامه‌هایش را برای فیلم The Amazing Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳» وSinister Six «شش خبیث» اعلام کرد. پس از آن‌که شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) تصمیم گرفت تا به‌جای ادامه دادن سری فیلم‌های Spider-Man «مرد عنکبوتی» به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi)، این سری فیلم‌ها را مجددا راه‌اندازی کند، کارگردان فیلم The 500 Days Of Summer «پانصد روز از تابستان»، از اوایل سال ۲۰۱۰ کارش را بر روی فرانچایز Spider-Man آغاز کرد. اولین قسمت از این سری، یعنی فیلم The Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» با بازی ستاره‌ی فیلم The Social Network «شبکه‌ی اجتماعی»، یعنی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در نقش پیتر پارکر (Peter Parker) یا همان مرد عنکبوتی، در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و زندگی تازه‌ای به فرانچایز مرد عنکبوتی بخشید (فرانچایز مرد عنکبوتی در سال ۲۰۰۷، بعد از آن‌که سم ریمی فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» را منتشر کرد، از حرکت ایستاد). در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سری The Amazing Spider-Man بهتر از سری قبلی این فیلم بود، اگرچه که بسیاری از مردم باور دارند که فیلم The Amazing Spider-Man نتوانست انتظاراتی را که دو قسمت اول سری فیلم‌های Spider-Man به کارگردانی سم ریمی، در آن‌ها برای قسمت چهارم این سری ایجاد کرده بود را برآورده کند. باوجود این‌که این فیلم توانست به فروش بیش از ۷۵۰ میلیون دلار در سطح جهان دست پیدا کند، ولی این فیلم بازهم کمتر از تمام فیلم‌های ریمی فروش داشت. با این‌حال، این استودیو فکر می‌کرد که این میزان فروش برای ادامه‌ی ساخت این سری فیلم‌ها، کافی است. فیلم The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲»، دو سال بعد از قسمت اول آن منتشر شد و از لحاظ تجاری و هم‌چنین از نظر منتقدین، وضعیت این سری را بدتر از قبل کرد و موجب شد تا فرانچایز این سری به پایان کار خودش برسد.

مدت کوتاهی پس از پخش فیلم The Amazing Spider-Man 2، شرکت سونی پیکچرز برنامه‌ی خودش را برای تولید قسمت سوم فیلم The Amazing Spider-Man (و احتمالا قسمت چهارم آن)، لغو کرد. در مصاحبه با وب‌سایت خبری Den Of Geek، مارک وب با جزئیاتی را درباره برنامههایش، برای فیلم The Amazing Spider-Man 3 اعلام کرد؛ او گفت که قرار بود تا در این قسمت از این سری فیلم‌ها، کریس کوپر (Chris Cooper) به عنوان نورمن آزبورن (Norman Osborn) برگردد.

در ادامه مصاحبه‌ی او را با وب‌سایت Den Of Geek، می‌خوانید:

بله، ما درباره فیلم Sinister Six «شش خبیث» صحبت می‌کردیم. قرار بود، قبل از این‌که ما قسمت سوم فیلم The Amazing Spider-Man را بسازیم، آن‌ها یک فیلم درباره شش شخصیت شرور قسمت دوم این فیلم، بسازند. کریس کوپر قرار بود تا به عنوان شخصیت گرین گابلین (Green Goblin) در این فیلم حضور داشته باشد. قرار بر این بود تا ما سر او را منجمد کنیم و با این‌کار، او دوباره به زندگی بازگردد. ما برای این‌که بدانیم این‌کار را قرار است چگونه انجام دهیم، برنامه‌هایی در سرمان داشتیم، ولی من فکر می‌کنم که ما از زمان شروع ساختن این فیلم خیلی به آینده‌ی دوردست فکر می‌کردیم. به‌طور کلی ساختن این فیلم‌ها، برای من یک تمرین سرگرم کننده بود. من در خاطراتم به آن روزها خیلی علاقه دارم و با علاقه از آن‌ها یاد می‌کنم.

علاوه بر ساختن دو قسمت از سری فیلم‌های The Amazing Spider-Man، شرکت سونی پیکچرز در واقع برای ساختن یک فیلم، درباره‌ی شش شخصیت شرور نیز برنامه‌ریزی کرده بود؛ این فیلم با نام Sinister Six، شامل تمام افراد شرور و شخصیت‌های بدی می‌شود که در فیلم The Amazing Spider-Man 2 معرفی شدند، و هم‌چنین با استناد به سخنان مارک وب، این فیلم شامل بازی کوپر در نقش آزبورن نیز می‌شد. شخصیت نورمن آزبورن در فیلم The Amazing Spider-Man 2 نقش بسیار کوچکی داشت، و در آن فیلم بیشتر داستان بر روی پسرش، یعنی هری آزبورن (Harry Osborn) با بازی دین دی‌هان (Dane DeHaan) متمرکز بود. با این‌حال، کوپر می‌توانست قبل از این‌که بخواهد در فیلم Sinister Six (که برگرفته از یک گروه از افراد شرور با همین نام است) ظاهر شود؛ در قسمت سوم از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز نیز، به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم حضور داشته باشد.

خب، او قرار بود تا شخصیت شرور اصلی این فیلم شود. او قرار بود ظاهر شود و گروه “شش خبیث” را رهبری کند. در واقع ما درمورد شخصیت والچر (Vulture) نیز کمی صحبت کردیم.

اگرچه که این اتفاق، به واقعیت تبدیل نشد؛ ولی طرفداران کتاب‌های مصور بلاخره توانستند شخصیت والچر را (شخصیتی که حتی برای قسمت چهارم Spider-Man به کارگردانی ریمی نیز درنظر گرفته شده بود) در یک فیلم سینمایی ببینند؛ والچر در اوایل تابستان امسال، در فیلم Spider-Man Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (اولین قسمت از فیلم‌های شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی شرکت مارول)، به کارگردانی جان واتز (Jon Watts) حضور پیدا کرد؛ نقش او را مایکل کیتون (Micheal Keaton) که یکی از بازیگران تحسین‌شده‌ی سینما است، ایفا کرد. اگرچه که شرکت سونی پیکچرز دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی را در خارج از جهان سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) دنبال نمی‌کند، ولی آن‌ها هنوز هم برنامه دارند تا جهان مرد عنکبوتی خودشان را توسعه دهند و قرار است تا این‌کار را، با ساخت فیلم Venom «ونوم»، به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) آغاز کنند؛ در این فیلم تام هاردی (Tom Hardy) نیز ایفای نقش می‌کند.

توسط احمد خراشادی‌زاده

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *