«مارک رافلو» در فیلم Poor Things «یورگوس لانتیموس» به «اما استون» ملحق شد

«مارک رافلو» که به تازگی برای بازی در مینی‌سریال «همین قدر می‌دانم حقیقت دارد» (I Know This Much Is True) برنده گلدن گلوب شده، در فیلم «موجودات بیچاره» (Poor Things) به کارگردانی «یورگوس لانتیموس» به «اما استون» پیوسته است. این فیلم تازه‌ترین اثر لانتیموس پس از «سوگلی» (The Favourite) خواهد بود.

فیلم سرگذشت استون در نقش «بلا بکستر» یک زن لطیف، بی‌قید و شهوت‌ران و یک فرانکنشتاین مؤنث را روایت می‌کند. بکستر پس از آنکه برای فرار از همسر بدرفتارش خودش را غرق می‌کند، مغز او با نوزاد متولدنشده‌اش جایگزین می‌شود. این داستان عجیب از رمانی نوشته‌ی «السدر گری» برگرفته شده و پاییز ۲۰۲۱ توسط استودیوی سرچ‌لایت پیکچرز تولید خواهد شد.

«تونی مک‌نامارا» که «سوگلی» را با همکاری لانتیموس نوشته، از رمان اقتباس خواهد کرد. استون یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به واسطه کمپانی «فروت تری» خواهد بود. انتظار می‌روید این فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران شود.

این تنها روایت زن-محور «فرانکنشتاین» نیست چرا که پاییز گذشته گزارش شد که «اسکارلت جوهانسن» در فیلم «عروس» (Bride) «سباستین للیو» برای اپل و A24 که از اثر کلاسیک «عروس فرانکنشتاین» (Bride of Frankenstein) «جیمز ویل» اقتباس خواهد شد، نقش اول را بازی می‌کند.

رافلو به زودی در سریال «شی-هالک» (She-Hulk) مارول و دیزنی+ دوباره نقش «هالک/بروس بنر» را بازی می‌کند و در یکی از اپیزودهای سریال «چه می‌شد اگر…» (What If..) مارول برای صداپیشگی در همین نقش بازمی‌گردد. این بازیگر نامزد اسکار به‌تازگی بازی در «پروژه آدام» (The Adam Project) با بازی «رایان رینولدز» را به پایان رسانده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ویلم دافو» در حال مذاکره با سرچ‌لایت و فیلم۴ است تا به اقتباس «یورگوس لانتیموس» از رمان ملحق شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *