«مارک رافلو»: نمی‌دانم هالک دوباره در «دنیای سینمایی مارول» ظاهر می‌شود یا نه

تمام تمرکز «دنیای سینمایی مارول» پس از اکران «انتقام‌جویان: آخر بازی»  به مسائل جدیدی معطوف شده. «مرد آهنی» و «بیوه‌ی سیاه» که از کلیدی‌ترین شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان بودند اکنون مرده‌اند و «کاپیتان آمریکا» در زمان سفر کرد تا در کنار «پگی کارتر» زندگی کند و همین کار موجب شد او در زمان حال یک مرد سالخورده باشد. به این ترتیب تنها «ثور»، «هالک»، و «شاهین‌چشم» از گروه قبلی باقی مانده‌اند.

شخصیت «ثور» سال آینده با «ثور: عشق و آذرخش» به سینما بازمی‌گردد. برای «شاهین‌چشم» ممکن است سریالی در دیزنی+ ساخته شود و هنوز مشخص نیست که آیا «هالک» با بازی «مارک رافلو» به «دنیای سینمایی مارول» بازمی‌گردد یا نه. حتی خود رافلو از این بابت مطمئن نیست و جمعه شب در شوی «گراهام نورتون» به این مسئله می‌پردازد.

نورتون در اپیزود جدید برنامه‌اش از رافلو می‌پرسد که آیا او به «دنیای سینمایی مارول» بازخواهد گشت یا «آخر بازی» واقعاً پایان کار او با مارول بوده است. رافلو پیش از آنکه دستش را به نشانه‌ی اینکه نباید اسرار فیلم‌های مارول را فاش کند پاسخ می‌دهد: «نمی‌دانم. هیچ‌کس نمی‌داند. قرار بود با آن فیلم همه‌چیز تمام شود و آن فیلم پایان کار باشد.»

در ادامه‌ی «دنیای سینمایی مارول» بر روی شخصیت‌های «کاپیتان مارول»، «پلنگ سیاه»، «مرد عنکبوتی»، «دکتر استرنج» و شخصیت‌های جدید «شانگ-چی» و «کامالا خان» تمرکز می‌کند. علاوه بر این، سریالی برای شخصیت «شی-هالک» (She-Hulk) نیز در حال توسعه است و در آن «جنیفر والترز» عموزاده‌ی «بروس بنر» معرفی خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *