مارک روفالو: فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 برای اتمام آن است

فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) تنها نیمی از داستان و پایان بندی سه فاز اول دنیای سینماییمارول است و طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه در انتظار انتشار دنباله آن هستند. فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) مدتی است که آغاز شده و به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از مراحل فیلمبرداری و تولید دوباره قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) منتشر شده است. در مصاحبه با پادکست TheMarvelistsPodcas، مارک روفالو، بازیگر نقش بروس بنر ملقب به هالک، تایید کرد که فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 تنها شامل فیلمبرداری دوباره برخی از صحنه‌ها نیست و این موضوع شامل فیلمبرداری برخی از صحنه‌های فیلم که پیش از این فیلمبرداری نشده بودند نیز خواهد شد. روفالو گفت:

ما در سپتامبر فیلمبرداری دوباره فیلم را شروع می‌کنیم و سپس به تور بین المللی فیلم باز می‌گردیم و به کشورهای مختلف سفر می‌کنیم و سپس شما فیلم Avengers 4 را تماشا خواهید کرد. هنوز نمی‌دانیم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. ما فقط در حال انجام فیلمبرداری دوباره فیلم نیستیم؛ ما در حال تکمیل فیلم هستیم. ما واقعا نمی‌توانستیم به طور کامل فیلمبرداری فیلم را در سال گذشته به اتمام برسانیم. ما برخی از صحنه‌های فیلم را فیلمبرداری می‌کنیم و چند روز بعد بر می‌گردیم و این صحنه‌ها را مجددا فیلمبرداری می‌کنیم؛ چون که می‌خواهیم آن را در یک جهت دیگر انجام دهیم و این خیلی شگفت انگیز است. حتی اگر بخواهیم یک تصویر بسته را بگیریم، همچنان روی آن کار می‌کنیم؛ به‌خاطر اینکه این یک ارگانیسم بسیار زنده است.

با این حال، جزئیات بیشتری از مراحل فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که مارول برای جلوگیری از فاش شدن داستان و اتفاقات فیلم، تصمیم به فیلمبرداری برخی از صحنه‌ها در زمان فیلمبرداری دوباره آن گرفته است. رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، جرمی رنر، تام هیدلستون، آنتونی مکی، پل بتانی، الیزابت اولسن، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیئف، بندیکت کامبربچ، بندیکت وانگ، شان گان، بردلی کوپر، تام هالند، پل راد، جان فاورو، بری لارسون، کارن گیلان، گوئینت پالترو، اوانجلین لیلی و جاش برولین، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *