مارک همیل و لینا هیدی سریال Masters of the Universe صداپیشگی می‌کنند

شبکه نتفلیکس لیست کامل صداپیشگان سریال انیمیشن «اربابان جهان» (Masters of the Universe) را اعلام کرد. این سریال با نام کامل «اربابان جهان: الهام» (Masters of the Universe: Revelation) داستان شخصیت‌ها را از داستان اصلی قدیمی دنبال می‌کند.

این لیست پرستاره شامل بازیگرانی مثل «جیسون موس» در نقش «استینکر»، «جاستین لانگ» در نقش «روبوتو»، «دایدریچ بیدر» در نقش «شاه راندر/ترپ جاو»«کریس وود» در نقش «پرنس آدام/هی مان»، «لینا هیدی» در نقش «ایل لین»، «سارا میشل گلر» در نقش «تیلا»، «لیام کانینگهام» در نقش «مردی در معرض»، «استیون روت» در نقش «کرینگر»، «گریفین نیومن» در نقش «ارکو»، «مارک همیل» در نقش «اسکلت»، «تیفانی اسمیت» در نقش «آندرا»، «هنری رولینز» در نقش «ترای-کلوپس»، «آلن اوپنهایمر» در نقش «مرد خزه‌ای»، «سوزان آیزنبرگ» در نقش «جادوگر»، «آلیشیا سیلورستون» در نقش «ملکه مارلنا»، «فیل لامار» در نقش «هِرو»، «تونی تاد» در نقش «اسکِر گلو»، «کری سامر» در نقش «کشیش»، «کوین میشل ریچاردسون» در نقش «هیولا»، و «کوین کانروی» در نقش «مرد ماهی» می‌شود.

اسمیت پس از اعلام لیست کامل آن‌ها اظهار رضایت کرد و گفت: «من از اینکه قرار است با این بازیگران با استعداد همکاری کنم بسیار خوشحالم. این لیست فوق‌العاده که «راب دیوید» و شبکه نتفلیکس برای سریال «اربابان جهان» در اختیار من قرار داده به طرفداران این مجموعه نشان می‌دهد که ما چقدر برای ساختن این سریال جدی هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کار خوبی ارائه دهیم. کریس، سارا، مارک، لینا و دیگر بازیگران تمام تلاششان را برای ارائه بازی بی نقض در سریالی که شامل ببر بزرگ سبزی می‌شود انجام داده‌اند. با این بازی‌ها مطمئنم که بینندگان به آسانی می‌توانند در دنیای علمی تخیلی شمشیرها و جادوگری محو شوند.»

هنوز تاریخ دقیقی برای پخش «اربابان جهان: الهام» اعلام نشده است. «مارک برناردین»، «اریک کاراسکو»، «دیا میشرا» و «تیم شرایدن» نویسندگان این مجموعه و «آدام بنت»، «کریستوفر کینان» و «راب دیوید» تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *