مارگو رابی بازی در نقش «باربی» را پذیرفت

بنظر می‌رسد که بعد از سال‌ها که ساخت آثار بصری داستان مشهور باربی در انحصار شرکت سونی بود، این بار نوبت به برادران وارنر رسیده تا اقتباسی از آن به عمل آورد. در فیلم جدید این استودیو که Barbie نام گرفته، مارگو رابی را بعنوان بازیگر اصلی مشاهده خواهیم کرد که در طی چند سال اخیر جزو پرکارترین بازیگران زن هالیوود بوده است.

تا قبل از انتشار خبر ساخته‌شدن این فیلم گمان می‌رفت که استودیویی دیگر تمایل به ساخت این فیلم دارد ولی اکنون مشخص گشت که برادران وارنر با مارگو رابی به توافق رسیده‌ تا این بازیگر محبوب هالیوودی، ایفای نقش شخصیت خیالی باربی را برعهده گیرد. «آن هاتاوی» که بابت بازی در بسیاری از فیلم‌های معاصر وی را به یاد داریم گزینه اصلی برادران وارنر بود تا اینکه مارگو رابی شرایط استودیو را پذیرفت و نقش باربی را قبول کرد.

در اخبار پیشین این فیلم ذکر شده بود که به احتمال زیاد پتی جنکینز کارگردانی آن را برعهده داشته باشد، اما دیری نپائید که این کارگردان پر آوازه خبر فوق را تکذیب نمود. هنوز جزئیات داستانی فیلم مذکور مشخص نشده اما بنظر می‌رسد داستان شخصیتی را به تماشا خواهیم نشست که از سرزمین خیالی «باربی‌لند» تبعید شده و باید باقی عمر خود را در دنیای واقعی به سر برد تا زمانیکه باربی‌لند به کمکش نیازمند شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *