مارگو رابی در فیلم Suicide Squad 2 حضور خواهد داشت

طبق گزارشی جدید که سایت فوربس منتشر کرده است، مارگو رابی بار دیگر در مجموعهٔ Suicide Squad (جوخهٔ انتحاری) حضور خواهد داشت و نقش پیشین خود در این مجموعه، یعنی نقش شخصیت محبوب هارلی کویین را ایفا خواهد کرد. طبق مقاله‌ای که چندی پیش همین سایت فوربس منتشر کرده بود، تمرکز رابی روی فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رؤیایی یک هارلی کویین) است و او در این فیلم بار دیگر نقش هارلی کویین را بازی می‌کند، اما او قرار نیست در فیلم The Suicide Squad حضور داشته باشد که گویا آن مقاله را باید کنار گذاشت و با توجه به صحبت‌های نویسندهٔ سایت فوربس، منتظر نقش‌آفرینی دوباره این بازیگر در این مجموعه باشیم.

در همان مقاله اولیه اعلام شده بود قرار نیست شاهد حضور شخصیت هارلی کویین در فیلم Gotham City Sirens(افسونگران شهر گاتهام) نیز باشیم. با این حال، این موضوع به معنای لغو این پروژه نیست و هنوز قرار است شاهد ساخت این فیلم باشیم، اما فیلم Gotham City Sirens قرار است راه خود را به طور کل از فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) جدا کند و یک فیلم کاملاً مستقل و جدید باشد. همچنین پیش‌تر اعلام شد فیلم جوکر/هارلی کویین نیز لغو شده، اما مراحل ساخت انیمیشن DC Super Pets (دی‌سی سوپر پتز) بسیار مثبت توصیف شده است. فیلم Birds of Prey در واقع یک اسپین آف از فیلم Suicide Squad محصول سال ۲۰۱۶ است که تمرکز آن روی هارلی کویین پس از اتفاقات این فیلم خواهد بود. فیلم Birds of Prey یکی از چندین پروژه‌ای است که پس از فیلم Suicide Squad ساخت آن تأیید شده و فیلم Batgirl (بت گرل) یکی دیگر از این دو پروژه به شمار می‌رود. فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

مارک هیوز، نویسندهٔ سایت فوربس در رابطه با حضور مارگو رابی در فیلم جدید مجموعهٔ Suicide Squad، در جملاتی کوتاه چنین گفت:

از برخی منابع نزدیک به عوامل فیلم، مطلع شدم که مارگو رابی در قسمت دوم مجموعهٔ Suicide Squad حضور خواهد داشت. خبرهای پیشین مربوط به عدم حضور مارگو رابی را باید نادیده بگیرید و خبر جدید این است که به احتمال فراوان این بازیگر در قسمت دوم این مجموعه حضور خواهد داشت که کارگردانی آن را جیمز گان بر عهده دارد و انتظار می‌رود مراحل تولید و ساخت فیلم از اواخر امسال آغاز شود.

مهر ماه امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) را بر عهده گرفته است. او در واقع جانشین گاوین اوکانر، کارگردان آثاری مانند فیلم Warrior (مبارز) و فیلم The Accountant (حسابدار)، شد و گفته می‌شود که جیمز گان در نظر دارد تا این مجموعه را ریبوت کند و نباید منتظر دنباله داستان پیشین باشیم. تابستان امسال بود که پس از انتشار دوباره توییت‌های قدیمی جیمز گان، والت دیزنی (Walt Disney) تصمیم گرفت که او را از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کند و حال او تصمیم گرفته تا فعالیتش را در یک مجموعه دیگر و خارج از دنیای سینمایی مارول ادامه دهد.

خبرهای پیشین مربوط به عدم حضور مارگو رابی را باید نادیده بگیرید و خبر جدید این است که به احتمال فراوان این بازیگر در قسمت دوم این مجموعه حضور خواهد داشت

در قسمت اول مجموعه Suicide Squad بازیگران مطرحی حضور داشتند که از بین آن‌ها می‌توان به نام‌هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو، ویلا دیویس، جی کورتنی، جی هرناندز، اسکات ایستوود و جوئل کینامان اشاره کرد. بودجه ساخت Suicide Squad حدود ۱۷۵ میلیون دلار بود و این فیلم در گیشه فروشی ۷۴۶ میلیون دلاری داشت.

جدیدترین پروژه جیمز گان، فیلم BrightBurn (برایت‌برن) نام دارد که پیش از این قرار بود در تاریخ ۳۰ نوامبر امسال (۹ آذر ماه) اکران شود، ولی اکنون اکرانش حدود ۶ ماه عقب افتاده است و در حال حاضر این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

همچنین کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) اعلام کرد که قسمت جدید مجموعه Suicide Squad که The Suicide Squad نام دارد، قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) اکران شود.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *