مودنا مهد خودروسازان اسپرت جهان است. جایی که فراری و مازراتی سعی دارند تا بالاترین حد سواری را به سرنشینان خود منتقل کنند. حال گرن توریسمو در دو مدل اسپرت و MC عرضه شده تا پاسخی به همشهری خود، فراری 458 ایتالی دهد.

جلوپنجره شش ضلعی بزرگ به همراه چراغ‌های کشیده و ورودی هوای روی کاپوت گرن توریسمو را به نماد کمپانی مازراتی تبدیل می‌کند. طراحی خاص بدنه با ضریب درگ 0.33 باعث شده تا هم ردیف خودروهای سریع قرار گیرد. در زیر کاپوت، پیشرانه پر قدرت 4.7 لیتری 8 سیلندر خورجینی با خروجی 456 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن متر جای گرفته است؛ برخلاف مدل قدیمی که تنها 444 اسب بخار و 509 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. انتقال قدرت توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی شرکت ZF صورت می‌گیرد که در نتیجه مدل اسپرت می‌تواند در عرض 4.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در حالی که نسخه MC در مدت 4.7 ثانیه به این سرعت دست می‌یابد.

Maserati_GranTurismo_MY2018_NYC_00002

مازراتی گرن توریسمو 2018

سیستم پیش‌فرض گروه فیات کرایسلر به نام Uconnect قابلیت اتصال به اپل کار پلی و اندروید اتو را دارد؛ که با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی 8.4 اینچی می‌توان به آن دسترسی داشت. طراحی داخلی زیباتر شده و استفاده از چرم بیشتر شده است. به نظر می‌رسد که قیمت این نسخه از برچسب 135 هزار دلاری نسل قبل بالاتر باشد.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *