گزارش های جدید حاکی از این است که مایلز تلر (بازیگر فیلم های Whiplash و The Spectacular Now) در حال مذاکره برای پیوستن به شایلن وودلی (Divergent و The Fault In Our Stars) در فیلم جدید کمپانی STX Entertainment، یعنی Adrift (سرگردان) می باشد.

فیلم سرگردان به کارگردانی بالتازار کورماکور (کارگردان فیلم Everest) و بر اساس داستانی واقعی ساخته می شود و موضوع آن نیز در مورد زنی است که به همراه نامزد خود با یک قایق قصد سفر به تاهیتی را دارند، اما یک طوفان مهیب برنامه ی آنها را به هم می ریزد و این زن جوان نیز خود را به تنهایی در قایقی شکسته می بیند، در داستان این زن در طی سفری ۱۵۰۰ مایلی به هاوایی، برای زنده ماندن خود تلاش کرده است. در صورت توافق تلر، او نقش همسر وودلی را بازی خواهد کرد. فیلمنامه ی این پروژه توسط آرون و جردن کندل کندل نوشته شده است و تولید فیلم نیز احتمالا از تابستان شروع شود.

مایلز تلر بخاطر بازی در فیلم هایی چون The Spectacular Now 2013، سری فیلم Divergent و Fantastic Four 2015 و فیلم War Dogs 2016 به همراه جونا هیل و بردلی کوپر شناخته می شود. از فیلم های آینده ی او نیز می توان به Granite Mountainn اشاره کرد که قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶۶) اکران شود.

بیاتومگ

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *