بنا بر گزارش ها، مایکل بی جوردن (Creed) و مایکل شانون (Man of Steel) قرار است که در فیلم جدید و اقتباسی شبکه ی HBO از رمان کلاسیک ری بردبری به نام Fahrenheit 451 (فارنهایت ۴۵۱۱) به بازی بپردازند. در این رمان پادآرمانی، تلویزیون و رسانه توده ی مردم را بی حس کرده است، تاریخ ریشه کن شده است و فایرمن (آتش نشان) نیز همه ی کتاب ها را سوزانده است.

بنا بر گزارش ها، جوردن نقش مونتاگ را بازی می کند، یک آتش نشان که پس از ملاقاتی که با کلاریس داشته و به او در مورد گذشته چیزهایی آموزش داده است، سعی دارد وظیفه ای که به دست گرفته است را رها کند. شانون نیز نقش بیتی، کاپیتان و مربی مونتاگ را بازی می کند.

خلاصه ی داستان کتاب به این گونه است که مونتاگ هرگز تخریب و انهدام ها یا اقدامات بعد از آن را زیر سوال نمی برده است و هر روز به زندگی و همسر شیرین خود به نام میلدرد که تمام روز را با تلویزیون سر می کند، باز می گشته است. اما او در ملاقات با همسایه ی غیر عادی جوان به نام کلاریس تغییر می کند، کلاریس او را به گذشته ای آشنا می کند که مردم در آن با ترس زندگی نمی کردند و به جای اینکه به حرف های الکی تلویزیون گوش کنند، دنیا را از طریق ایده ها در کتاب ها می دیده اند.

هنگامی که میلدرد اقدام به خودکشی می کند و کلاریس به طور ناگهانی ناپدید می شود، مونتاگ تمام آنچه که می شناخته است را زیر سوال می برد. او شروع به مخفی کردن کتاب ها در خانه اش می کند و هنگامی که دزدی های او مشخص می شود، آتش نشان باید برای نجات زندگی اش سخت مبارزه کند.

مایکل بی. جوردن به همراه سارا گرین، الن گاسمر، پیتر جیسن و رامین بحرانی از تهیه کنندگان سریال می باشند. بحرانی که اخیر فیلم ۹۹Homes با حضور مایکل شانون را کارگردانی کرده است، علاوه بر کارگردانی، با کمک امیر نادری فیلمنامه ی فیلم را نیز می نویسند.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *