مایکل پکتر (Michael Pachter)، تحلیلگر شناخته شده صنعت بازی‌های ویدئویی، شخصی که نظریه‌ها و تحلیل‌های او برای سال‌های متمادیست که مورد توجه قرار می‌گیرد، پیش از برگزاری رویداد E3 2017 در خصوص آینده شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) اظهار نظر کرده و از انتظارش مبنی بر رونمایی از نسخه جدیدی از سری بازی‌های Metroid سخن گفته است.

این تحلیلگر معتقد است که وضعیت فعلی شرکت راک‌استار گیمز یک «فاجعه» محسوب می‌شود چراکه آن‌ها هیچ عنوانی جهت نمایش و معرفی در نمایشگاه E3 2017 واقع در لس آنجلس ندارند. وی امیدوار است که در این رویداد شاهد نمایشی کوتاه از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Red Dead Redemption باشیم، هرچند که آن را امری بعید می‌داند.

وی در ادامه اعلام کرد که طرفداران مجموعه بازی‌های فوق محبوب و موفق Grand Theft Auto باید تا سال ۲۰۲۴ میلادی برای تجربه جدیدترین نسخه آن که از آن به عنوان Grand Theft Auto VI یاد می‌شود، صبر پیشه کنند. آخرین نسخه این سری یعنی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار گردید و توانست تحسین منتقدان را برانگیزاند.

با توجه به گفته‌های پکتر و در صورت تحقق پیش‌بینی‌هایش، برای تجربه نسخه جدیدی از سری Grand Theft Auto باید بیش از ۱۰ سال منتظر بمانیم. نکته‌ای قابل توجه که در سابقه این مجموعه یافت نمی‌شود.

همانطور که می‌دانید، شرکت راک‌استار گیمز پس از عرضه بازی Grand Theft Auto V آن را فراموش نکرده است و همواره به خصوص اقدام به انتشار بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی متفاوت به خصوص برای بخش آنلاین آن می‌کند. بازی موفق Grand Theft Auto V به عنوان پرفروش‌ترین بازی ایالات متحد از سال ۱۹۹۵ میلادی شناخته می‌شود.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش بیان داشت که انتظار دارد که در جریان رویداد E3 2017 از جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Metroid نیز رونمایی به عمل آید.

شرکت راک‌استار گیمز در حال حاضر مشغول توسعه بازی Red Dead Redemption 2 است؛ این عنوان که پیش از این قرار بود در فصل پائیز سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر گردد، تا فصل بهار سال ۲۰۱۸ میلادی تاخیر خورد. از سوی دیگر، چندی پیش منبعی اقدام به انتشار جزئیات زیادی از داستان و شخصیت‌های آن کرد که از این نشانی می‌توانید به این اطلاعات دست یابید.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *