«مایکل کین» دیگر با «وودی آلن» همکاری نمی‌کند

به نظر می‌رسد که باید نام «مایکل کین» را نیز به لیست بلند بالای تحریم کنندگان «وودی آلن» اضافه کنیم. «کین» که به خاطر بازی در فیلم «Hannah and Her Sisters» به کارگردانی «وودی آلن» در سال 1986 برنده جایزه اسکار شد در مصاحبه‌ای با خبرگزاری گاردین «کین» ادعا کرده است که از شنیدن خبر تجاوز اخلاقی «آلن» به دخترخوانده‌اش «دیلن فارو» بسیار شکه شده است. «فارو» ادعا کرده که «آلن» در کودکی او را مورد آزار جنسی قرار داده در حالی که «آلن» این ادعا را رد می‌کند. «» اعلام کرد:

من عضو کمیته مبارزه با خشونت علیه کودکان هستم و مخالفت شدیدی با کودک آزاری دارم. من نمی‌توانم این ادعاها را به دلیل دوستی نزدیک و علاقه زیادم به «وودی» نادیده بگیرم. من از همکاری خود پشیمان نیستم زیرا در این مورد آگاهی نداشتم اما دیگر هرگز حاضر به همکاری با او نیستم. من همیشه جزو مخالفان شدید آزار کودکان بودم. حتی موافقم که مجازات اعدام برای این افراد دوباره قرار بگیرد، حاضرم خودم آن‌ها را اعدام کنم. از آزار کودکان متنفرم، متنفر.

خبرگزاری ورایتی با «آلن» تماسی در این مورد داشته که او در چاسخ گفته بود در همان زمان راجع به این مسئله تحقیقاتی صورت گرفت و او تبرئه شد.

من هرگز به دخترم تجاوز نکردم. زمانی که 25 سال پیش این مسئله برای بار اول مطرح شد کلینیک آزار جنسی کودکان بیمارستان ییل نیوهیون و سازمان آسایش کودکان ایالت نیویورک این مسئله را مورد بررسی قرار داد. تحقیقات آن‌ها به صورت جداگانه انجام شد و هر یک ماه‌ها به طول انجامید و نتیجه مشترک آن‌ها این بود که هیج آزاری صورت نگرفته است.

«کین» به جمع بزرگی از بازیگرانی مانند «گرتا گرویگ»، «میرا سوروینو»، «تیموثی چالامت»، «کالین فیرث»، و «ربکا هال» در تحریم «آلن» پیوست. البته برخی مانند «آلک بالدوین» و «دیانا کیتون» نیز به این کارگردان سرشناس وفادار مانده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *