مبارزه ابرقهرمانان جدید مارول برای نجات زمین در تریلر کوتاه فیلم Eternals

مارول اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Eternals را منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Eternals منتشر شده است. با نزدیک شدن به اکران فیلم اترنالز و طبق انتظار، مارول استودیو در حال گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار است. حالا اولین تبلیغ تلویزیونی این فیلم ابرقهرمانی منتشر شده که با اینکه بیشتر تصاویر آن را در نمایش‌های قبلی دیده بودیم، اما دارای تصاویر جدیدی از جمله پسر فاستوس و همچنین مبارزه با گروه دویانت‌ها نیز است. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را که Protect نام دارد، تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق تریلر، دویانت‌ها قرار است دردسر زیادی برای اترنالز درست کنند و شکست دادن آن‌ها به این راحتی نخواهد بود. درواقع اعضای این گروه نیاز دارند تا برای شکست این گروه دوباره با یکدیگر متحد شوند. همچنین شخصیت ایکاریس با بازی ریچارد مدن در طول تریلر به پسر فاستوس می‌گوید که او هرگز شنل نمی‌پوشد که ظاهرا ارجاعی به سوپرمن دارد. ایکاریس با اینکه در ظاهر به سوپرمن شبیه است، اما شباهت این دو شخصیت بیشتر به شلیک پرتو انرژی از چشم خلاصه می‌شود. همچنین اعضای اترنالز ظاهرا قرار است از سایه خارج و مانند اونجرز در بین عموم شناخته شوند.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبا
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *