«متیو مک‌کانهی» در درام جدید شبکه FX بار دیگر با خالق True Detective همکاری می‌کند

دو عضو از گروه سازندگان فصل اول «کارآگاه واقعی» (دانلود سریال True Detective با لینک مستقیم) در شبکه‌ی جدیدی بار دیگر همکاری می‌کنند. «نیک پیزولاتو» نویسنده و شورانر «کارآگاه واقعی» برای تولید یک سریال درام جدید با همکاری «متیو مک‌کانهی» با شبکه‌ی FX و استودیوی فاکس ۲۱ تله‌ویژن قرارداد بست. آن‌ها در کنار هم سریال درام یک ساعته‌ی «رهایی‌بخش» (Redeemer) را براساس فیلمنامه‌ی پیزولاتو می‌سازند.

پیزولاتو پیش‌تر برای تولید «کارآگاه واقعی» با HBO قراردادی کلی به امضاء رسانده بود، اما کوچ او به FX به معنای پایان آن سریال نخواهد بود، هرچند تاکنون شبکه‌ی HBO در مورد تأثیر جدایی او از شبکه بیانیه‌ای صادر نکرده است. این احتمال وجود دارد که سران شبکه برای استخدام نویسندگان جدید برای پیش‌برد فصل چهارم سریال موافقت کرده باشند. فاکس ۲۱ تله‌ویژن و اف‌اکس پروداکشن از زیرشاخه‌های دیزنی به شمار می‌آیند.

«اریک شرایر» مدیر اف‌اکس اینترتینمنت می‌گوید: «بسیار خوشحالیم که همکاری‌مان با «نیک پیزولاتو» و «متیو مک‌کانهی» در «رهایی‌بخش» را آغاز می‌کنیم، فیلمسازانی که برای اولین بار از زمان ساخته شدن فصل اول «کارآگاه واقعی» با هم کار می‌کنند. علاوه بر این از امضای قرارداد با نیک هم بسیار خرسندیم و امیدواریم که با او و استودیوی فاکس ۲۱ تله‌ویژن پروژه‌های جدیدی تولید کنیم و به همان اندازه خوشحالیم که با متیو در تولید پروژه کار می‌کنیم.»

داستان «رهایی‌بخش» در مورد یک مأمور امنیتی فاسد با بازی مک‌کانهی است که باید با اعمال گذشته‌اش مواجه شود و همزمان به دنبال زنی گمشده در تگزاس باشد که او را به جنایات خطرناک‌تر هدایت می‌کند. «رهایی‌بخش» بر اساس رمان «کلیسارو» (The Churchgoer) نوشته‌ی «پاتریک کولمن» که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد ساخته می‌شود.

نقش مک‌کانهی در این سریال جدید یادآور فصل اول «کارآگاه واقعی» است. او در فصل اول نقش‌آفرینی کرد و تهیه‌کنندگی دو فصل بعدی را پذیرفت. گفته می‌شود جدایی پیزولاتو و HBO با توافق طرفین صورت گرفته است. این نویسنده برای اولین بار در فصل سوم «کارآگاه واقعی» روی صندلی کارگردانی نشست.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *