خانه ورزش اخبار ورزش محمد: تساوی در تهران با پرسپولیس مُهر تاییدی بر صعود لخویا است!

محمد: تساوی در تهران با پرسپولیس مُهر تاییدی بر صعود لخویا است!

0

اسماعیل محمد درباره نتیجه تساوی بدون گل در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی  گفت: از این نتیجه احساس خوشایندی داریم و این مسئله ما را به هدف‌مان در بازی خانگی نزدیک می‌کند. تساوی در تهران لخویا را در مسیر صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌دهد و امیدوار به این اتفاق در بازی برگشت با پرسپولیس هستیم.

وی اظهار داشت: می‌خواهم بگویم که تساوی در تهران مهر تاییدی بر صعود لخویا به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است! تساوی بهتر از شکست بود اما کسب نتیجه پیروزی در بازی برگشت برای ما بسیار مهم است.

محمد درباره برگزاری بازی برگشت تیم‌های لخویا و پرسپولیس گفت: می‌خواهیم برنده شویم و صعود کنیم. برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود  را به کار خواهیم بست. لخویا مهیای انجام یک بازی بسیار خوب است، زیرا از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازیکن کلیدی لخویا ادامه داد: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است و مصمم به پیروزی در بازی برگشت با پرسپولیس هستیم. توانمندی قهرمانی در این رقابت‌ها  را داریم و تمام توان خود را به نمایش می‌گذاریم. لخویا در شرایط خوبی قرار دارد و این آمادگی به ما توانمندی رقابت و رسیدن به جام قهرمانی را می‌دهد.

دیدار رفت پرسپولیس و لخویای قطر سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی با تساوی بدون گل پایان یافت. بازی برگشت ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه آینده در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار و تیم برنده به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *