خانه ورزش اخبار ورزش محمودی: اجازه تمرین در زمین عاشورا را ندادند/ گل‌محمدی حرفش را در مورد منافی زد

محمودی: اجازه تمرین در زمین عاشورا را ندادند/ گل‌محمدی حرفش را در مورد منافی زد

0

کاظم محمودی در مورد شرایط تراکتورسازی، گفت: وضعیت تیم خوب است بازیکنان طبق برنامه کادرفنی تمرین می‌کنند و قرار است فردا هم در چارچوب یک دیدار دوستانه با شهرداری تبریز بازی کنند.

وی در مورد اینکه چرا روز گذشته اجازه تمرین در زمین لشگر عاشورا را به دست نیاوردند، اظهار داشت: این زمین مشکل داشت به همین خاطر اجازه تمرین به ما داده نشد و کارمان را در زمین چمن مصنوعی دنبال کردیم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه یحیی‌ گل‌محمدی هم در مصاحبه روز گذشته نسبت به این مسئله انتقاد کرد، اظهار داشت: بله او هم حرف‌هایش را زد. دیروز که به محل تمرین رفتیم زمین را به ما ندادند ولی نگفتند چه مشکلی وجود دارد. الان هم با توجه به این موضوع در زمین اختصاصی باشگاه تمرین می‌کنیم.

محمودی در  مورد اینکه آیا وضعیت چمن ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی خوب است، اظهار داشت: این زمین مشکلاتی دارد و باید زمان بیشتری استراحت می‌کرد. شاید برگزاری تمرین و بازی در این زمین شرایط را بدتر کند. دیروز که زمین به ما ندادند به چمن مصنوعی رفتیم ولی برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان مجبور شدیم به زمین اختصاصی برویم.

وی در رابطه با اینکه بازی مقابل شهرداری تبریز کجا برگزار می‌شود، تصریح کرد: به احتمال فراوان بازی در زمین اختصاصی تراکتورسازی برگزاری می‌شود.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه تکلیف جواد منافی چه شد، گفت: گل‌محمدی دیروز در این مورد صحبت کرد. همانطور که او گفت گل‌محمدی طی چند روز آینده شرایط منافی و اینکه چه می‌شود را مطرح می‌کند.

محمودی در رابطه با اینکه تراکتورسازی جزو معدود باشگاه‌هایی بود که با تیم امید همکاری کرد، اظهار داشت: ما همیشه با تیم‌های ملی هماهنگی داشتیم. چندی قبل با تیم جوانان هم همکاری کردیم. امسال شرایطمان فرق می‌کند و به دلیل مشکل نقل و انتقالات از کمببود بازیکن رنج می‌بریم. شاید با مسئولان تیم ملی امید صحبت کردیم و از آنها خواستیم اجازه دهند در برخی بازی‌ها بازیکنان ما به اردو نروند تا تمریناتمان دچار مشکل نشود.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *