مدهای بهاره‌ای که باید از همین امروز به کار گرفته شوند

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه اول فصل بهار، باید لباس‌های بهاری خود را در کمد لباستان مرتب کرده و از مدل‌های جدید شلوار جین، کفش‌های بهاره، و لباس‌هایی با طرح و چاپ متفاوت و جسورانه در پوشش خود استفاده نمایید. در این مطلب، مدهای بهاری که باید از همین امروز به کار گرفته شوند، به شما ارائه خواهد شد.

۱- سبک‌های ظاهری ظریف و زنانه را در پوشش خود به کار ببرید.

در واقع، منظور از سبک زنانه، همان سبک دخترانه است! در این فصل، لباس‌هایی با جزئیات ظریف مانند پلیسه و چین پارچه به طور مجدد مورد استفاده قرار می‌گیرند. حتی اگر شما فقط اهل پوشیدن شلوار جین هستید، بد نیست گاهی اوقات با نیمه‌ی ظریف و زنانه‌ی خود مهربان‌تر باشید!

۲- پوشش خود را ساده نگاه دارید.

در مدهای پوششی امسال، تغییراتی به سمت سایه‌های رنگی ساده و خطوط تمیز و مرتب انجام شده است. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که: “هر چه ساده‌تر، بهتر”. فصل بهار، بهترین وقت سال برای برخورداری از یک پوشش ساده، راحت، و مدرن است.

۳- از مدل‌های جدید شلوار جین استقبال کنید.

شلوارهای جین تنگ و چسبان، برای سال‌ها در مدهای پوششی ما وجود داشته‌اند. اما سال ۲۰۱۷، سال رهایی از عادات و سبک‌های ظاهری قدیمی است. شلوار‌های جین در بهار امسال، سرگرم کننده، با طراوت، و جدید هستند. پس به خودتان اجازه دهید تا با استفاده از این مدل‌های جدید و متنوع، از ظاهر شاداب و جذابی برخوردار شوید.

۴- از سایه‌های رنگی پاستل استفاده کنید.

بهتر است با ترکیب سایه‌های رنگی پاستل با رنگ‌های اصلی تیره‌تر (مانند آبی تیره یا سرمه‌ای، سیاه، و زیتونی)، از یک ظاهر جدید و منحصر به فرد برخوردار شوید. نه تنها این رنگ‌ها می‌توانند به خوبی با هم ترکیب شوند، بلکه قادر خواهند بود که آرامش آنی و مطمئنی را به کمد لباستان بیافزایند.

۵- از طرح‌های گلدار و شیک در پوشش خود استفاده کنید.

طرح‌های گلدار، در سال جدید از کاربرد بالایی در طراحی و تولید انواع لباس ها برخوردار بوده و مطمئنا تا پایان فصل بهار نیز در پوشش‌های ظاهری به کار گرفته خواهند شد. این طرح‌های متفاوت و متنوع را می‌توان در مناسبت‌های مختلفی چون مهمانی در فضای بسته یا باز، مراسم عروسی، و یا حتی تنها در یک روز بهاری مورد استفاده قرار داد.

۶- از تکنیک کالر بلاکینگ (COLOR BLOCKING) استفاده کنید.

شما می‌توانید در تکنیک کالر بلاکینگ، از رنگ‌های متضاد برای دستیابی به ترکیبات جذاب و قابل توجه استفاده نمایید. در این فصل، می‌توانید با ترکیب رنگ‌های اشباع شده با سایه‌های پاستل بهاری، از ظاهر متفاوت و برجسته‌ای برخوردار شوید. به عنوان مثال، می توانید رنگ آبی کمرنگ را با سرمه‌ای، رنگ سرخ کمرنگ را با صورتی گرم، رنگ زغالی را با خاکستری روشن، و رنگ نعنایی را با سبز جنگلی ترکیب کنید.

۷- از کفش‌های مدل بهاره‌ی جدید استفاده نمایید.

شما می‌توانید یک جفت صندل به رنگ خنثی را برای خود انتخاب کرده و آنها را در طول فصل بهار و حتی در تابستان نیز مورد استفاده قرار دهید.

۸- از لباس‌های گلدوزی و یا قلابدوزی شده در پوشش خود استفاده کنید.

هنگامی که به گلدوزی فکر می‌کنید، احتمالا به یاد سال‌هایی می‌افتید که وصله‌های طرح‌دار را بر روی شلوار جین خود می‌دوختید. گلدوزی، یکی از مدهای پوششی فصل جدید به شمار رفته و این بار در پوشش بزرگسالان به کار خواهد رفت.

۹- یک کیف دستی جدید را به پوشش خود اضافه کنید.

شما باید همیشه از یک کیف دستی مد روز در کمد لباس خود برخوردار باشید. یک کیف دستی مد روز، نه تنها یک پوشش ساده و معمولی را به یک پوشش خاص و برجسته تبدیل می‌کند، بلکه همچنین ساده‌ترین قطعه قابل پوشش به شمار می-رود. برای انتخاب کیف جدید خود، از رنگ‌های خاص و جسورانه، و همچنین از جزئیاتی همچون آویز و حاشیه‌های متنوع استفاده کنید.

تانی کال

رومیس‌پلاس

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *