«مدونا» سریال «Taking Flight» را کارگردانی می‌کند

«مدونا» با عقد قراردادی کارگردانی سریال جدید کمپانی ام‌جی‌ام را بر عهده گرفت. این سریال با نام «Taking flight» درباره زندگی بالرین معروف، «میکلا دپرینس» براساس کتابی به همین نام است. «الینا دپرینس»، مادر ناتنی «میکلا» نیز یکی از نویسندگان کتاب بوده که زندگی این بالرین را از زمانی یتیم شدنش در یکی از فقیرترین کشورهای دنیا به نام سییِرا لِئونه را روایت می‌کند. زندگی او پس از آمدن به نیوجرسی و آشنایی با باله تغییر می‌کند و او شهرت بسیاری در این ورزش بدست آورد. او به تازگی با تئاتر رقص هارلم که متعلق به باله آفریقای جنوبی است همکاری داشته و به عنوان نماینده مردمش مشکلات آن‎‌ها را در رقص خود به نمایش گذاشته است. «مدونا» در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

راه زندگی «میکلا» و من از خیلی جهات مشابه بود، هم به عنوان یک هنرمند و هم کسی که در زندگی طعم سختی را چشیده است. ما این شانس را بدست آورده‌ایم تا کشور سیرا لئونا و مشکلات «میکلا» به عنوان یک کودک بی خانمان را به مردم معرفی کنیم. من مفتخرم که این شانس را دارم تا داستان زندگی او را به تصویر بکشم.

این سریال چهارمین پروژه «مدونا» به عنوان کارگردان است. او در سال 2008 با فیلم کمدی «Filth and Wisdom» به دنیای کارگردانی وارد شد و دوباره در سال 2011 با فیلم «W.E.» کارگردانی را تجربه کرد. او در حال حاضر در حال کارگردانی فیلم «The Impossible Lives of Greta Wells» بر اساس کتاب «اندرو گریر» است. «کامیلا بلکت» نویسنده فیلمنامه و «لسلی مورگنستین»، «الیسا کپلوویتس داتون»، «بن پاگ» و «گای اوسیری» تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *