مدیر مارول: سریال‌های «دیزنی+» به «دنیای سینمایی مارول» مرتبط‌ می‌شوند

آینده‌ی «دنیای سینمایی مارول» پس از فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) همچنان نامشخص است، اما یکی از ابهامی که برای دوستداران کتاب‌های مصور به تازگی برطرف شده این است که «دنیای سینمایی مارول» به تلویزیون خواهد آمد. اگرچه داستان سریال‌های «مأمورین شیلد» (Agents of S.H.I.E.L.D.) و «مأمور کارتر» (Agent Carter) در دنیای فیم‌های مارول از جمله «مرد آهنی» و «انتقام‌جویان» به وقوع می‌پوستند اما به نظر می‌رسد که مارول قصد دارد اواخر سال جاری میلادی به شکلی روشن‌تر سریال‌های جدید خود را در سرویس «دیزنی+» به «دنیای سینمایی مارول» پیوند بزند.

«کوین فایگی» به تازگی در مصاحبه با ورایتی تأیید کرده است که سریال‌های جدیدی که برای پلتفورم آنلاین دیزنی در نظر گرفته‌اند مانند فیلم‌های فعلی که به یکدیگر مرتبطند و همیشه خواهند بود، به «دنیای سینمایی مارول» وارد می‌شوند. فایگی می‌گوید: «این اپیزودها به شکلی عظیم با فیلم‌ها در ارتباط خواهند بود. فرم کاملاً جدیدی برای روایت است که می‌خواهیم بیازماییم و واکاوی کنیم.»

سریال‌های «دردویل»، «لوک کیج»، «جسیکا جونز» و «پانیشیر» مارول در سرویس نت‌فلیکس نیز همگی در «دنیای سینمایی مارول» روی می‌دادند. بخش زیادی از فصل اول «دردویل» پس از حوادث «انتقام‌جویان»‌ به کارگردانی «جاس ویدون» اتفاق می‌افتاد. نت‌فلیکس سال گذشته به دنبال اختلاف با دیزنی تمامی پنج سریال یادشده را کنسل اعلام کرد. سریال‌های مارول در دیزنی+ برای اولین بار «دنیای سینمایی مارول» را به تلویزیون نمی‌آورند اما اظهارات فایگی نشان می‌دهد که مارول برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای پروژه‌های تلویزیونی جدید خود دارد.

سریال‌های جدید مارول در سرویس دیزنی+ شامل «وانداویژن» (WandaVision) با بازی «الیزابت اولسن»، و «پل بتنی» در نقش «اسکارت ویچ» و «ویژن»، «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Soldier) با «آنتونی مک‌کی» و «سباستین استن» و سریال بدون عنوانی برای شخصیت «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» می‌شود. براساس گفته‌های فایگی به  نظر می‌رسد که این شخصیت‌ها در پایان «انتقام‌جویان: آخر بازی» زنده بمانند و در فاز بعدی «دنیای سینمایی مارول» حاضر باشند و به ماجراجویی بپردازند.

سرویس جدید دیزنی+ در تاریخ ۱۲ نوامبر امسال آغاز به کار می‌کند. «دنیای سینمایی مارول» با اکران «آخر بازی»‌ در تاریخ ۲۶ آپریل ادامه پیدا می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *