مذاکرات «جان سینا» برای ایفای نقش «دوک نوکم»

«جان سینا» برای بازی در اقتباس سینمایی از بازی محبوب «دوک نوکم» (Duke Nukem) با استودیوی پارامونت مذاکرات خود را آغاز کرد. این پروژه در شرکت فیلمسازی «پلاتینیوم دیونز» استودیوی پارامونت و با مدیریت «مایکل بی» و «اندرو فرم» به تولید می‌رسد. هنوز نویسنده و کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است.

شخصیت «دوک نوکم» برای اولین بار در یک بازی ویدئویی به همین نام در سال 1991 ظاهر شد. این کاراکتر که همیشه با عینک دودی ری-بن و سیگاری بر لب دیده می‌شود، برای نجات زمین به کمک قدرت فیزیکی و تخصصش در استفاده از سلاح گرم، با بیگانگان فضایی می‌جنگد. این شخصیت تاکنون در 19 بازی ویدئویی دیده شده که آخرین آن «دوک نوکم سه بُعدی: تور جهانی» نام دارد.

سینا پیش از ورود به بازیگری در سال 2006 و با فیلم «تفنگدار دریایی» (The Marine) نام خود را در مسابقات WWE بر سر زبان‌ها انداخته بود. وی بعدها در فیلم‌های متععد دیگری از جمله «Daddy’s Home» که بیش از 100 میلیون دلار در آمریکا فروخت ظاهر شد و در چند انیمیشن هم به صداپیشگی پرداخت.

سینا پیش از آنکه آماده نبرد با بیگانگان شود باید به زودی در پیش‌درآمد فیلم «ترنسفورمرها» با تهیه‌کنندگی «مایکل بی» که با نام «Bumblebee: The Movie» شناخته می‌شود، در کنار «هیلی استاینفیلد» به ایقای نقش بپردازد.

در کارنامه شرکت «پلاتینیوم دیونز» تولید آثاری چون «ویجا» (Ouija)، «پاکسازی» (Purge)، و « لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته» دیده می‌شود. این شرکت فیلم ترسناک دیگری تحت نام «یک جای آرام» (A Quiet Place) در تاریخ 6 آپریل عرضه می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *