وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر کمتر از یک هفته است که با مشکل عدم تاثیرگذاری فیلترینگ هوشمند روی اینستاگرام مواجه شده‌ایم که در حال مذاکره و حل مشکل هستیم.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمود واعظی امروز از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ دیدن کرد و در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران درباره انتقال سرورهای شبکه پیام‌رسان تلگرام به داخل کشور اظهار کرد: مذاکره ما برای انتقال سرورهای این پیام‌رسان همچنان در جریان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه باید نحوه بهره‌برداری از این شبکه پیام‌رسان خارجی در ایران بررسی و تعیین شود، تصریح کرد: هنوز نتیجه نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.

واعظی درباره اجرا نشدن فیلترینگ هوشمند روی شبکه اجتماعی اشتراک عکس و ویدئوی اینستاگرام متذکر شد: در این باره مذاکراتی با دبیر شورای عالی فضای مجازی داشته‌ایم تا بتوانیم سیاستگذاری واحدی را در ارتباط با آن تعریف کرده و بعد بتوانیم در خصوص آن وارد مذاکره شویم.

وی گفت: در حال حاضر کمتر از یک هفته است که با مشکل عدم تاثیرگذاری فیلترینگ هوشمند روی این شبکه مواجه شده‌ایم که در حال مذاکره و حل مشکل هستیم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *