مراحل تدوین فیلم Avengers: Endgame به پایان رسید

پس از کلیف هنگری که طرفداران در پایان فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) مشاهده کردند، حال آن‌ها بی‌صبرانه در انتظار انتشار فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) هستند و این فیلم قرار است به اتفاقات اولین دهه دنیای سینمایی مارول پایان دهد. از طرفی اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) از روز گذشته آغاز شد تا طرفداران آخرین پازل پیش از اکران قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) را مشاهده کننده و حال طرفداران به دنبال نحوه همکاری اعضای باقی‌مانده انتقام جویان با کارول دانورز در این فیلم هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل تدوین این فیلم رسما به پایان رسیده است تا فیلم یک گام به تکمیل نزدیک‌تر شود.

جو و آنتونی روسو که بیشتر با نام برادران روسو شناخته می‌شوند، با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود از به پایان رسیدن مراحل تدوین فیلم Avengers: Endgame خبر دادند تا این فیلم یک گام به تکمیل و نمایش در سینما نزدیک‌تر شود. بدین ترتیب مدت زمان این فیلم اکنون رسما مشخص شده که انتظار می‌رود مدت زمان این فیلم در حدود سه ساعت حفظ شده باشد. با این حال، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که کار روی جلوه‌های ویژه فیلم نیز تا زمان اکران فیلم ادامه داشته باشد و احتمالا بخش صدا و موسیقی فیلم آخرین بخش‌هایی خواهند بود که باید به نسخه نهایی و اکران فیلم اضافه شوند. در حال حاضر آلن سیلوستری در حال ضبط موسیقی متن فیلم Avengers: Endgame است که انتظار می‌رود به زودی کار او نیز تکمیل شود.

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame در ماه آذر امسال منتشر شد و در ادامه آن در ماه گذشته مارول تبلیغ تلویزیونی سوپر بول این فیلم را منتشر کرد. با این حال، طبق شایعات دومین تریلر این فیلم قرار است اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل امسال (فروردین) منتشر شود، اما این موضوع هنوز قطعی نیست.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *