مراسم ازدواج «کیت هارینگتون» و «رز لزلی» در اسکاتلند برگزار شد

عشق وستروسی «کیت هارینگتون» (جان اسنو) و «رُز لزلی» (ایگریت) در سریال «بازی تاج‌وتخت» در ابردین‌شیر اسکاتلند به عشق واقعی تبدیل شد. قرار ملاقات‌های این دو ستاره سریال در سال ۲۰۱۲ آغاز و نامزدی آنان در سال ۲۰۱۷ اعلام شده بود.

در مراسم عروسی این دو زوج، بازیگران سریال «بازی تاج‌وتخت» از جمله «پیتر دینکلج»، «سوفی ترنر»، «میسی ویلیامز»، و «امیلیا کلارک» حضور یافتند.

هارینگتون اخیراً در مینی‌سریال «باروت» شبکه BBC One به ایفای نقش پرداخته و به زودی در فیلم «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» در کنار «ناتالی پورتمن»، «سوزان سراندن»، «بلا ترون»، «جیکوب ترمبلی» و «کیتی بیتس» بازی می‌کند. بازی او در سریال «بازی تاج‌وتخت» تاکنون یک نامزدی امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برایش در پی داشته است.

لزلی نیز با بازی در سریال «دونتن ابی» شبکه BBC  نامی برای خود دست و پا کرد. او برای اولین بار در فصل دوم «بازی تاج‌وتخت» ظاهر شد. وی در حال حاضر در درام سیاسی «مبارزه خوب» شبکه CBS بازی می‌کند. لزلی در اسکاتلند و در خانواده‌ای اشرافی متولد شد و دوران کودکی خود را در لیکلی کسل، اقامتگاه اجدادی خود که در قرن پانزدهم ساخته شده گذرانده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *