مرسدس بنز در حال برنامه‌ریزی برای حضوری با شکوه در نمایشگاه خودروی ژنو در سوئیس است، یکی از برنامه‌های این کمپانی رونمایی کابریولت جدید کلاس E است. این کابریولت جدید به تیپ‌های سدان، واگنی و کوپه در کلاس E اضافه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو مکانیسم سقف فابریکش است که اتوماتیک‌وار باز و بسته می‌شود.

تا به امروز خودروسازی مرسدس ورژن کابریولت را برای کلاس‌های C ،S ،AMG GT ،SLC و SL را ساخته است. این خودرو به احتمال زیاد مجهز به موتور ۴ سیلندری دیزلی با حجم ۲.۰ لیتری با قدرت ۱۹۱ اسب بخار یا موتور توربو بنزینی ۲.۰ لیتری با قدرت ۱۸۱ تا ۲۴۲ اسب بخار و یا موتور ۶ سیلندر دو توربو بنزینی با قدرت ۳۲۸ اسب بخار به بازار اروپا عرضه خواهد شد. به علاوه بنا به ادعای این کارخانه آلمانی در کمتر از ۲۰ ثانیه این سقف فابریکی باز و در محفظه‌ای پشت صندلی‌های عقب جمع می‌شود.

E-Class

این خودروی مرسدس بنز در بازار آمریکا با موتور ۶ سیلندر و دو توربوی ۳.۰ لیتری، مجهز شده به جعبه دنده اتوماتیک ۹ سرعته وارد خواهد شد که قدرتی برابر ۳۲۹ اسب بخار را تولید خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این خودرو به بیرون درز پیدا نکرده است ولی کمتر از یک هفته دیگر این خودرو در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد و پیش‌بینی شده در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازارهای اروپا و آمریکا بشود. برای خبرهای بیشتر از محصولات مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو همراه چرخان باشید.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *