خانه ورزش اخبار ورزش مرفاوی: کمی در منطقه خطر هستیم

مرفاوی: کمی در منطقه خطر هستیم

0

صمد مرفاوی در خصوص شرایط فعلی صبای قم و اینکه آیا آنها از خطر سقوط جدا شده‌اند گفت: در این مورد همه چیز بستگی به خودمان دارد و باید در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. فعلا کمی در منطقه خطر قرار داریم، ولی نگران نیستیم و با امیدواری زیادی به آینده فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که دنبال چه جایگاهی در جدول رده‌بندی هستند، تأکید کرد: ما دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم و پتانسیل رسیدن به این هدف را داریم. فقط باید در بازی‌های آینده بیشتر تلاش کنیم، چون کارمان سخت است و نیاز به تمرین بیشتر و تمرکز کامل داریم.

مرفاوی درباره دیدار روز جمعه مقابل گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: گسترش فولاد جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازی ما در تبریز آسان نیست. با این حال امیدوار به نتیجه‌گیری هستیم و تلاش می‌کنیم با دست پر میدان را ترک کنیم. خوشبختانه برای این بازی بازیکن غایبی هم نداریم.

سرمربی صبا در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: طبیعتا شانس پرسپولیس بیشتر است، ولی هنوز چیزی قطعی نیست. در فوتبال نمی‌توان اتفاقات را به‌سادگی پیش‌بینی کرد و هنوز به پایان لیگ فرصت زیادی باقی‌مانده است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *