خانه ورزش اخبار ورزش مرور مهم‌ترین حاشیه‌های هفته 13؛ پنالتی فروزان، 7 اخراج، 1 قهر!

مرور مهم‌ترین حاشیه‌های هفته 13؛ پنالتی فروزان، 7 اخراج، 1 قهر!

0

مرور مهم‌ترین حاشیه‌های هفته 13؛ پنالتی فروزان، 7 اخراج، 1 قهر!

بازی‌های هفته سیزدهم لیگ حواشی زیاد و متنوعی داشت. از بطری مشکوکی که درون دروازه فولاد پیدا شد تا ۵ اخراجی در مسابقه سایپا و سیاه‌جامگان. استقلال همچنان به روند گل نخوردن‌اش ادامه داده و پنالتی فروزان به بیرانوند هم سر و صدای زیادی بلند کرده است. کرار دو گل زد، ساسان انصاری دوباره گل زد، رشید مظاهری سومین پنالتی فصل را هم گرفت، خلعتبری باز هم دعوا کرد، پیکان باخت، جلالی‌راد تا آستانه گل به خودی پیش رفت.

همه اتفاقات هفته سیزدهم

ذوب‌آهن ۰-۱ فولاد

پنالتی‌های رشید: مظاهری سومین پنالتی این فصل را هم گرفت. این بار نوبت به رحیم زهیوی رسید که مغلوب هنرنمایی مظاهری در ضربه پنالتی شود. در این فصل هیچ کدام از ۴ پنالتی زده شده به سمت دروازه ذوب‌آهن گل نشد. هر چند که مدافعان در ریباند ضربات پنالتی حساسیت کمی به خرج می‌دهند و مثل همین هفته روی ریباند پنالتی‌ها راحت گل می‌خورند.

جادوگری در اصفهان؟: این بطری درون دروازه فولاد خوزستان پیدا شد. بدون هیچ توضیح اضافه‌ای.

ادرار جادو طلسم در فوتبال

کتک‌کاری: لک از خجالت یکی یکی بازیکنان ذوب‌آهن درآمد و وحید محمدزاده هم از خجالت او.

بزن بزن در فوتبال

 نفت آبادان ۳-۲ سپاهان

بازگشت کرار به روزهای آماده: در فصلی که یازده تا از ۱۴ گل نفت آبادان را خارجی‌ها به ثمر رساندند، جاسم کرار سهم زیادی در جایگاه این فصل نفت آبادان داشت. کرار در بازی مقابل سپاهان هم یک پاس گل داد و دو گل زد. گل آخر بازی کرار در دقیقه ۹۰ زد تا آبادان برنده بازی با سپاهان باشد.

گلِ ساسان: ساسان انصاری که فصل جدید را خوب شروع نکرده بود، در دومین هفته متوالی برای سپاهان گل زد.

استقلال ۲-۰ گسترش‌فولاد

استقلال با شفر گل نمی‌خورد: در پنج مسابقه‌ای که شفر هدایت استقلال را در لیگ برتر به عهده گرفته، حسین حسینی هنوز گلی در جریان بازی نخورده است. تنها گل خورده استقلال در این پنج مسابقه، پنالتی است که علی علیپور در دربی زد.

استقلال‌خوزستان ۱-۰ پیکان

شکستِ نباز و بردِ نبر:تیمی که در یازده هفته اخیر فقط یک برد داشت و حتی از نفت تهران و گسترش‌فولاد هم شکست خورده بود، موفق به برد مقابل تیمی شد که ۷ تا از ۸ بازی اخیرش را برده بود. در مورد پیکان و استقلال خوزستان صحبت می‌کنیم!

تراکتورسازی ۲-۱ سپیدرود

شکست با گل‌های بچه‌گانه: علی نظرمحمدی بعد از شکست دیروز گفت که سیزده هفته است سپیدرود گل‌های بچه‌گانه‌هایی می‌خورد. فارغ از هفته‌های قبل، در این هفته حق با نظرمحمدی است و سهم ایمان صادقی دروازه‌بان‌تیم‌شان روی گل‌های خورده از بازیکنان تراکتورسازی هم پررنگ‌تر بود.

 

 پارس‌جنوبی‌جم ۰-۱ پرسپولیس

پنالتی فروزان: دروازه‌بان پارس‌جنوبی‌جم پنالتی بازی با پرسپولیس را زد. شوت او به دو تیر دروازه برخورد کرد ولی گل نشد. دیداری که در نهایت با برد تیم مهمان همراه شد تا باز هم پرسپولیس، صدرنشین لیگ شود.

سایپا ۱-۰ سیاه‌جامگان

۵ اخراج در یک بازی: در دقایق پایانی دیدار سیاه‌جامگان و سایپا کیوان امرایی و علی قلی‌زاده بازیکنان دو تیم برای تصاحب یک توپ با یکدیگر درگیر شدند که کار آنها به درگیری فیزیکی کشیده شد و داور هر دو بازیکن را اخراج کرد. امرایی هنگامی که از زمین بازی خارج می‌شد با نیمکت‌نشینان سایپا هم درگیری فیزکی پیدا کرد و همین مسئله باعث شد تا بهزاد غلام‌پور مربی دروازه‌بان‌های سایپا اخراج شود. پس از این مسئله علی دایی که به عملکرد داور بازی به شدت معترض بود با داور جروبحث شدیدی پیدا کرد و همین مسئله باعث اخراج سرمربی سایپا شد.

 پدیده ۳-۱ نفت تهران

درگیری خلعتبری: حسین مهربان دو مرتبه در شرایطی که محمدرضا خلعتبری در مقابل دروازه خالی قرار داشت به او پاس نداد تا واکنش تند خلعتبری را به همراه داشته باشد. خلعتبری در هنگام تعویض هم به جای نیمکت، روانه رختکن شد. هر چند که در آخرین دقیقه بازی مهربان گل زد تا موقعیت دو به تکی که از دست داد را تلافی کند.

کلین‌شیت مقابل پرسپولیس، سوتی جلوی نفت تهران: سعید جلالی‌راد که یکی از دو دروازه‌بانی است در این فصل از پرسپولیس گل نخورده، با نیمکت‌نشین کردن شهاب گردان نگاه‌ها را به سمت خودش جلب کرد. ولی گلر مطمئنی که مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود، در این هفته جلوی نفت تهران دو اشتباه عجیب داشت. یکی مربوط به توپی است که آرام به سمت‌اش آمد ولی با اشتباه او نزدیک بود گل شود که در تصویر پایین مشخص است. دیگری هم مربوط به خروج‌ اشتباه‌اش روی سانتر حریف است که بنگر گل زد، ولی داور آفساید گرفت.

سوژه ترین های هفته لیگ

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *