روز اول مسابقات مرحله‌ی گروهی The International 7 بازی Dota 2 آرام و بدون حاشیه به کار خود پایان داد و در این روز نتایج پیش‌بینی شده و معقولی به‌دست آمد و می‌توان گفت که بیشتر مدعیان بهترین نتایج ممکن را به دست آوردند. در گروه اول تیم LGD Gaming قهرمان مسابقات MDL 2017 با کسب ۶ برد در ۶ دیدار خود در صدر جدول جای گرفت و Team Liquid قهرمان فصل هفتم مسابقات DreamLeague نیز با کسب ۵ پیروزی و ۱ شکست در جایگاه بعدی گروه اول قرار گرفت. تیم TnC Pro Team نیز با ۳ پیروزی و ۱ شکست در چهار بازی خود جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و از سوی دیگر تیم Evil Geniuses نیز در ۶ دیدار خود موفق به کسب ۳ پیروزی و ۳ شکست شد و جایگاه چهارم از این گروه را از آن خود کرد.

در دیدار‌های دیگر گروه اول Team Secret با کسب نتایج نه چندان جالب در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و تیم iG.Vitality قهرمان تورنمنت World Cyber Arena 2016 با ۳ شکست و تنها ۱ پیروزی در چهار دیدار خود در جایگاه هشتم جدول ایستاد. دو تیم Infamous و Team Empire نیز به ترتیب جایگاه پنجم و هفتم جدول را به خود اختصاص دادند.

و اما در گروه دوم تیم LGD.Forever Young با به‌دست آوردن پیروزی در ۴ دیدار خود صدر جدول را تصاحب کرد و تیم Newbee نیز با ۳ پیروزی و یک شکست در ۴ دیدار خود در جایگاه بعدی قرار گرفت. تیم‌های محبوب Virtus.Pro و OG نیز در ۴ بازی خود به ۳ پیروزی دست یافتند و به این ترتیب جایگاه‌های بعدی جدول را از آن خود کردند. بازی‌های ضعیف تیم DC نیز از نتایج غیر قابل پیش‌بینی دیدار‌های روز گذشته بود و این تیم با ۱ پیروزی در ۴ دیدار خود جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داد. تیم Invictus Gaming نیز در ۲ بازی خود مقابل تیم Newbee به یک پیروزی و یک شکست رضایت داد و در جایگاه چهارم جدول جای گرفت. تیم‌های Execration و HellRisers نیز در این روز نتایج خوبی را کسب نکرده و در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار گرفتند.

تیم‌های Fnatic و Cloud 9 بدترین نتایج روز نخست مرحله‌ی گروهی را به نام خود ثبت کردند و در تمامی بازی‌های خود متحمل شکست شدند و به این ترتیب در قعر جدول گروه‌های خود قرار گرفتند. نتایج روز اول مرحله‌ی گروهی در ادامه قابل مشاهده است:

بازی دوتا 2

زمان برگزاری دیدار‌های روز دوم مرحله‌ی گروهی

گروه دوم 

     تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
HellRaisers Execration ۲۱:۰۰
LGD.Forever Young Virtus.pro ۲۱:۰۰
Digital Chaos Invictus Gaming ۲۱:۰۰
OG Dota2 Newbee ۲۱:۰۰

گروه اول 

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
TNC Pro Team Team Secret ۲۳:۳۰
iG.Vitality LGD-GAMING ۲۳:۳۰
Team Empire Evil Geniuses ۲۳:۳۰
Infamous Team Liquid ۲۳:۳۰

گروه دوم 

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
Cloud9 Virtus.pro ۲:۰۰
Invictus Gaming LGD.Forever Young ۲:۰۰
Execration Newbee ۲:۰۰
HellRaisers OG ۲:۰۰

گروه اول

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
LGD-GAMING Team Liquid ۴:۳۰
iG.Vitality Team Secret ۴:۳۰
Team Empire TNC Pro Team ۴:۳۰
Infamous Fnatic ۴:۳۰

گروه دوم 

تیم تیم زمان برگزاری دیدار (به وقت تهران)
Virtus.pro OG Dota2 ۷:۰۰
Cloud9 LGD.Forever Young ۷:۰۰
Execration Invictus Gaming ۷:۰۰
HellRaisers Digital Chaos ۷:۰۰

 

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *