روز دوم از مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 دیشب با برگزاری چهار دیدار از براکت بالایی و پایینی پیگیری شد. در این روز تیم‌های LGD.Forever Young و Virtus.Pro از براکت بالایی به پیروزی دست یافتند و دو تیم Evil Geniuses و Team Secret از براکت پایینی نیز با شکست مقابل حریفان از راه‌یابی به روز‌های بعدی مسابقات بازماندند. در این مطلب نگاهی به نتایج روز دوم از مرحله‌ی اصلی خواهیم داشت؛

Dota 2

در اولین دیدار روز گذشته، تیم‌های LGD.Forever Young و TnC Pro Team از براکت بالایی به مصاف هم رفتند و تیم LFY با کسب نتیجه‌ی ۰-۲ شرایط را برای سقوط تیم TnC Pro Team به جدول بازنده‌ها مهیا کرد. تیم LFY در مرحله‌ی گروهی مسابقات با اقتدار در صدر جدول گروه خود جای گرفت و به این ترتیب از حق خود برای انتخاب تیم چهارم جدول گروه اول یعنی TnC Pro Team استفاده کرد تا در بازی نخست خود در مرحله‌ی اصلی به جدال با این تیم بپردازد. این تصمیم LFY را می‌توان از بسیاری از جهات مثبت ارزیابی کرد و بدون شک انتخاب تیم کم‌تجربه‌ی TnC در مقایسه با تیم پرقدرت و مصمم EG بهترین تصمیم LFY برای راه‌یابی بدون حاشیه به روز‌های بعدی مسابقات بود.

تیم TnC Pro Team در دیدار اول هیروی Alchemist را برای خط میانی خود برگزید و سه بازیکن دیگر خود را به خط اصلی تیم حریف فرستاد تا از یک سو فارم Monet را مختل کند و از سوی دیگر فضای مناسبی را برای بازیکن خط میانی خود فراهم سازد. تیم TnC Pro Team در پیاده کردن این برنامه تا اواسط بازی موفق بود، ولی طولی نکشید که Monet در نقش هیروی Terrorblade به جریان بازی بازگشت و تلاش‌های TnC Pro Team در به‌دست آوردن برتری‌های نسبی و نهایتا پیروزی در بازی ثمری نداشت و LFY با فشار زیاد در دقیقه‌ی ۶۰ بازی یک پیروزی را به نام خود ثبت کرد.

در دیدار دوم، تیم TnC Pro Team با انتخاب نه‌چندان جالب هیروی Broodmother و اشتباهات فاحش مغلوب تیم LFY شد و تیم LGD.Forever Young با انتخاب هیروهایی نظیر Faceless Void و Bristleback به سادگی در یک بازی یک‌طرفه به پیروزی دست یافت.

Dota 2

در دیدار بعدی شاهد تقابل حساس دو تیم LGD Gaming و Virtus.Pro از براکت بالایی بودیم که برای باقی ماندن در این براکت با هم به رقابت می‌پرداختند. در این دیدار نتیجه‌ی غیرقابل پیش‌بینی ۰-۲ به سود تیم VP رقم خورد و به این ترتیب LGD Gaming به عنوان دومین تیم این روز به براکت پایینی سقوط کرد.

در بازی نخست این دو تیم هیروی Night Stalker برای تیم VP پیک شد و این تیم برتری‌های کوچکی را با این هیرو در ابتدای بازی به‌دست آورد و از سوی دیگر تیم LGD Gaming با فرستادن بازیکن Carry خود به خط اصلی تیم حریف سعی در مختل کردن فارم آنها داشت؛ ولی فشارهای تیم LGD Gaming پایدار نبود و نهایتا این VP بود که با نمایش دلنشین RAMZES666 در نقش هیروی Sven و کار تیمی فوق‌العاده‌ به پیروزی دست یافت. شایان ذکر است که در این دیدار تیم LGD Gaming برای یک‌بار هم موفق به از بین بردن Carry تیم VP نشد و RAMZES666 باری دیگر توانایی‌های خود را به همگان اثبات کرد.

در بازی دوم، تیم Virtus.Pro با انتخاب هیروی مورد علاقه‌ی lil یعنی Chen همگان را به وجد آورد و شروع خوب این تیم باعث شد که تیم LGD به بازی تدافعی روی آورد. تیم LGD Gaming در اواسط بازی ثبات بیشتری را به دست آورد، ولی اشتباهات جبران‌ناپذیر و روحیه‌ی پایین این تیم به خاطر باخت سنگین بازی قبل مانعی بود که به آنها اجازه‌ی پیشرفت نداد و نهایتا تیم VP بازی را به نفع خود به پایان رساند تا شاهد سقوط LGD Gaming به براکت پایینی باشیم.

Dota 2

دیدار دو تیم LGD Gaming و Virtus.Pro آخرین دیدار روز گذشته در براکت بالایی بود و در دیدار بعدی Team Liquid و Team Secret از براکت پایینی می‌بایست به مصاف هم می‌رفتند. این دو تیم در مرحله‌ی گروهی نیز مقابل هم قرار گرفته بودند و Team Liquid با نتیجه‌ی ۰-۲ پیروز دیدار فوق بود.

تیم Team Liquid در بازی اول با انتخاب هیروهای Keeper of the Light ،Ursa و Bristleback سعی در تکرار یک پیروزی مشابه دیدار روز گذشته‌ی خود مقابل تیم Invictus Gaming داشت، ولی Team Secret با انتخاب هیروهای Drow Ranger و Rubick مانع این امر شد. با اینکه بسیاری از طرفداران انتظار بازگشت Team Liquid به جریان بازی را داشتند، ولی این اتفاق عملی نشد و Team Secret با نتیجه‌ی دور از ذهن ۷-۳۰ یک پیروزی را به نام خود به ثبت رساند.

در بازی دوم این دیدار هیروی Night Stalker برای Team Liquid انتخاب شد و توانست در ابتدای بازی فضای مناسبی را برای فارم بازیکنان تیم خود فراهم سازد. در این دیدار Miracle- با هیروی Alchemist به راحتی در لاین خود به فارم کردن پرداخت و در نهایت با خرید آیتم Divine Rapier و مشارکت تیمی به یک پیروزی شیرین دست یافت.

بازی نهایی میان این دو تیم بسیار آرام آغاز شد و در ابتدای امر Team Secret با به‌دست آوردن برتری‌های نسبی، بازی بهتری را به نمایش گذاشت. تیم Team Liquid تا اواسط این دیدار با صبر خاصی به بازی ادامه داد، ولی پس از خرید آیتم Aghanim’s Scepter توسط Gh برای هیروی Keeper of the Light، نهایتا با فشار بی‌امان به حریف پیروزی دیگری را به ثبت رساند و به روز بعدی مسابقات راه یافت. تیم Team Secret نیز با دریافت جایزه‌ی ۳۶۰ هزار دلاری از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف و راهی خانه شد.

Dota 2

پس از بازی زیبای Team Liquid مقابل Team Secret نوبت به آخرین بازی روز دوم مرحله‌ی اصلی رسید؛ جایی که دو تیم Evil Geniuses و Team Empire برای بقا در مسابقات به مصاف هم رفتند و نتیجه‌ی ۰-۲ به نفع Team Empire باعث شد که تیم Evil Geniuses در کمال ناباوری حذف شود.

بازی نخست این دو تیم بسیار آرام کار خود را آغاز کرد و هر دو تیم بدون شروع نبردهای تیمی بیش از ۲۰ دقیقه به فارم کردن مشغول بودند. این روند تا دقیقه‌ی ۲۵ بازی ادامه داشت، ولی Team Empire با شروع نبردهای تیمی به این حالت یکنواخت خاتمه داد و با نمایش زیبای بازیکن مهمان خود یعنی Resolut1on به یک پیروزی دست یافت.

در بازی بعدی مجددا شاهد انتخاب هیروی Sven برای Team Empire بودیم و در طرف مقابل نیز هیرو Terrorblade برای تیم EG پیک شد. تیم Evil Geniuses تمام تلاش خود را برای پیروزی سریع در این بازی به کار بست، ولی هر بار با دفاع مستحکم Team Empire روبه‌رو و به عقب رانده می‌شد. پس از مدتی Team Empire بازی را در دست گرفت و با درخشش Resolut1on و fn توانست پیروز این دیدار شود و به این ترتیب به کار تیم EG در روز دوم مرحله‌ی اصلی مسابقات پایان دهد. تیم Evil Geniuses پس از شکست در این دیدار با دریافت جایزه‌ی ۳۶۰ هزار دلاری به خانه بازگشت و Team Empire نیز به روز بعدی مسابقات راه یافت. جدول مرحله‌ی اصلی مسابقات پس از پایان روز دوم در ادامه قابل مشاهده است.

Dota 2

زمان برگزاری دیدار‌ها در روز سوم مرحله اصلی

در روز سوم مرحله‌ی اصلی، چهار دیدار جذاب و تماشایی را از براکت بالایی و پایینی شاهد خواهیم بود. در این روز دیدار بین دو تیم TnC Pro Team و OG از یک سو و دیدار میان LGD Gaming و DC از سوی دیگر تکلیف تیم باقی‌مانده را مشخص می‌سازد و در براکت بالایی نیز تقابل بین دو تیم iG و Newbee و دیدار بین دو تیم LFY و Virtus.Pro یقینا تماشایی و جذاب خواهد بود. زمان برگزاری دیدار‌های فوق به شرح زیر است:

براکت پایینی

تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
TnC Pro Team OG ۲۱:۳۰
LGD Gaming Digital Chaos ۰۰:۳۰

براکت بالایی

تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Newbee Invictus Gaming ۳:۳۰
Virtus.Pro LGD.Forever Young ۶:۳۰

 

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *