روز سوم از مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7بازی Dota 2 دیشب با برگزاری ۴۰ دیدار از هر دو گروه پیگیری شد و در حالی به کار خود پایان داد که تغییرات زیادی را در جایگاه تیم‌ها شاهد نبودیم.

در روز سوم از مرحله‌ی گروهی، تیم Team Liquid با کسب ۱۱ پیروزی در ۱۴ دیدار خود جایگاه نخست جدول گروه اول را حفظ کرد و تیم LGD Gaming با اختلاف یک امتیاز در جایگاه دوم ایستاد تا در روز سوم نیز جدول بدون تغییر باقی بماند. تیم LGD Gaming در ۱۴ دیدار خود ۱۰ پیروزی و ۴ شکست را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است و در صورت لغزش Team Liquid در تنها دیدار روز پایانی می‌تواند صدر جدول را از آن خود کند. در جایگاه‌‌های بعدی گروه اول نیز همچنان نام Evill Geniuses و TnC Pro Team به چشم می‌خورد و این دو تیم با کسب ۹ پیروزی و ۵ شکست در ۱۴ دیدار در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند. در جایگاه‌های بعدی نیز تیم‌های iG.Vitality و Team Secret حضور دارند که هر یک با کسب ۴ امتیاز جایگاه پنجم و ششم جدول را به خود اختصاص دادند. تیم Fnatic که دو روز نخست مرحله‌ی گروهی را در قعر جدول سپری کرده بود در روز سوم نیز در ۶ بازی خود تنها به یک پیروزی دست یافت و بر این اساس با مجموع ۲ امتیاز در جایگاه انتهایی جدول گروه اول باقی ماند. تیم Infamous در روز سوم در ۱۴ دیدار خود تنها سه پیروزی کسب کرد و با یک پله سقوط در جایگاه هشتم ایستاد. از سوی دیگر Team Empire با یک پله صعود جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد و پرونده‌ی بازی‌های خود در مرحله‌ی گروهی را با کسب ۶ پیروزی و ۱۰ شکست در ۱۶ دیدار خود بست.

اما در گروه دوم تیم LGD.Forever Young موفق به کسب ۱۳ پیروزی در ۱۴ دیدار خود شد و مقتدرانه در صدر جدول این گروه ایستاد. پس از آن تیم‌های Newbee و Virtus.Pro با کسب ۸ پیروزی در ۱۲ دیدار خود در جایگاه‌های بعدی قرار دارند و هیچ تغییری در جایگاه این دو تیم نسبت به روز گذشته ایجاد نشده است.

در جایگاه‌های بعدی نیز Invictus Gaming و OG قرار دارند که به صورت مشترک در ۱۲ دیدار خود به ۷ پیروزی و ۵ شکست دست یافتند. تیم HellRaisers که روز دوم در قعر جدول گروه خود قرار گرفته بود، در روز سوم نیز در همه‌ی دیدارهای خود شکست خورد و روز نهایی مسابقات مرحله‌ی گروهی تکلیف این تیم را مشخص خواهد ساخت. در کارنامه‌ی تیم Cloud 9 تنها ۲ پیروزی و ۱۰ شکست به چشم می‌خورد و این تیم با این نتایج در مراحل بعدی کاری از پیش نخواهد برد و در صورت ادامه‌دار بودن این وضعیت امکان جابه‌جایی این تیم با HellRaisers و در نهایت حذف این تیم نیز وجود دارد. در جایگاه تیم‌های Digital Chaos و Execration در روز سوم تغییری دیده نمی‌شود و این دو تیم به ترتیب با کسب ۶ و ۴ امتیاز در جایگاه ششم و هفتم جدول قرار دارند. جدول رقابت‌ها پس از پایان روز سوم از مرحله‌ی گروهی در ادامه قابل مشاهده است.

The International 7 Dota 2

شایان ذکر است که با توجه به وضع فعلی هر دو گروه، احتمال کسب نتایج مشابه وجود دارد و بر این اساس احتمالا شاهد جدول Tiebreaker نیز خواهیم بود.

زمان دیدار‌های روز چهارم و نهایی از مرحله‌ی گروهی

گروه دوم

تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Virtus.pro Newbee ۲۱:۰۰
Execration OG Dota2 ۲۱:۰۰
Digital Chaos Cloud9 ۲۱:۰۰
HellRaisers Invictus Gaming ۲۱:۰۰

گروه اول 

تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Team Secret Team Liquid ۲۳:۳۰
Fnatic Evil Geniuses ۲۳:۳۰
TNC Pro Team LGD-GAMING ۲۳:۳۰
Infamous iG.Vitality ۲۳:۳۰

گروه دوم 

تيم تيم زمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
LGD.Forever Young OG Dota2 ۲:۰۰
Digital Chaos Newbee ۲:۰۰
Invictus Gaming Virtus.pro ۲:۰۰
HellRaisers Cloud9 ۲:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *