خانه بازی مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز دوم مرحله گروهی

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز دوم مرحله گروهی

0

روز دوم از مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازیDota 2 از ساعت ۲۱:۰۰ روز گذشته با برگزاری دیدار‌های مختلف از هر دو گروه پیگیری شد و در گروه نخست تغییرات زیادی را در جایگاه تیم‌ها شاهد بودیم و این تغییرات در گروه دوم به یک جابه‌جایی بین تیم‌های Cloud 9 و HellRaisers خلاصه می‌شد. بازی‌های روز سوم از مرحله‌ی گروهی از ساعت ۲۱:۰۰ امشب از سر گرفته می‌شود و بر این اساس تصمیم گرفتیم تا بهترین حرکات روز گذشته را در قالب یک ویدیو در اختیارتان قرار دهیم. با زومجی همراه باشید.

در روز دوم Team Liquid از گروه اول و LGD.Forever Young از گروه دوم در صدر جدول جای گرفتند و در انتهای جدول نیز اسامی دو تیم Fnatic و HellRaisers به چشم می‌خورد. تیم Fnatic در ۸ بازی خود تنها یک پیروزی به دست آورده است و روز‌های سختی را در پیش دارد. در گروه دیگر نیز تیم Cloud 9 و تیم HellRaisers به طور مشترک در ۸ دیدار خود یک پیروزی را به نفع خود به ثبت رسانده‌ و ۷ بازی دیگر را واگذار کرده‌اند و دیدار‌های روزهای بعدی تکلیف این تیم‌ها را مشخص خواهد کرد. بهترین حرکات روز دوم مرحله‌ی گروهی مسابقات را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

در دو روز نخست از مرحله‌ی گروهی ۱۰۰ هیرو پیک شد و بیشترین آمار هیروی پیک‌شده مربوط به هیروی Earthshaker و بیشترین آمار هیروی بن‌شده مربوط به هیروی Night Stalker است. هیرو‌های Batrider و Faceless Void پس از Earthshaker در جایگاه‌های بعدی بیشترین هیروی پیک شده و دو هیروی Nyx Assassin و Puck پس از Night Stalker در جایگاه‌های دوم و سوم بیشترین هیرو‌های بن شده قرار می‌گیرند.

Dota 2

از دیگر اخبار مربوط به مسابقات The International 7 می‌توان به در دسترس قرار گرفتن بخش پیش‌بینی براکت‌ها برای کاربران بتل پس اشاره کرد و از حالا کاربران می‌توانند به پیش‌بینی براکت مرحله‌ی اصلی مسابقات اقدام کنند. روز گذشته رای‌گیری مربوط به آرکینای بعدی نیز تنها با اختلاف چند هزار رای به پایان رسید و نتیجه‌ی این رای‌گیری در مرحله‌ی اصلی مسابقات اعلام خواهد شد.

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *