بازی‌های روز دوم مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 از ساعت ۲۱:۰۰ امشب آغاز شد و بر این اساس تصمیم گرفتیم تا بهترین حرکات روز نخست مرحله‌ی گروهی را در قالب یک ویدیو در اختیارتان قرار دهیم.

روز گذشته مرحله‌ی گروهی از مسابقات The International 7 کار خود را با چهل دیدار از هر دو گروه آغاز کرد و در این روز دیدار‌های آرام و بدون حاشیه همراه با نتایج پیش‌بینی شده‌ای را شاهد بودیم. در روز نخست، تیم LGD Gaming از گروه اول و تیم LGD.Forever Young از گروه دوم با نمایش زیبای خود در صدر جدول گروه‌های خود قرار گرفتند و دو تیم Fnatic و Cloud 9 نیز در تمام بازی‌های خود شکست خوردند و جایگاه آخر گروه‌های خود را به نام خود ثبت کردند. نتایج روز نخست مسابقات را می‌توانید از اینجا و بهترین حرکات این روز را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

در روز نخست از مرحله‌ی گروهی تعداد ۹۳ هیرو پیک شد و هیروی Faceless Void با حضور در ۱۹ بازی آمار بیشترین هیروی پیک‌شده و هیروی Night Stalker با ۲۳ بن در بازی‌های روز گذشته آمار بیشترین بن را در میان هیرو‌ها دارد. دو هیروی Batrider و Earthshaker پس از Faceless Void در جایگاه‌های دوم و سوم بیشترین هیروهای پیک‌شده و دو هیرو‌ی Puck و Nyx Assassin با بن شدن در ۲۱ و ۲۰ بازی روز گذشته پس از Night Stalker در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

ِDota 2

از دیگر اخبار مربوط به مسابقات The International 7 می‌توان به پیوستن Resolut1on به تیم Team Empire اشاره کرد و این امر به خاطر مشکل ویزای Chappie، بازیکن قبلی این تیم و به دنبال آن عدم حضور این بازیکن در این مسابقات، اتفاق افتاده است و بر این اساس پلیر کارت Resolut1on نیز جایگزین پلیر کارت Chappie در بخش مربوطه شد.

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *