مستند The Last Watch‌ اسرار سریال Game of Thrones را فاش می‌کند

فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) یکی از پرهیجان‌ترین رویدادهای امسال خواهد بود. این سریال فانتزی که از رمان‌های «جورج آر.آر. مارتین» اقتباس شده در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگ عامه در دهه‌ی حاضر است. حتی پیش از آنکه فیلمبرداری فصل هشتم و پایانی آغاز شود، تهیه‌کنندگان وعده داده بودند که مقیاس این فصل نه تنها از جنبه‌های اکشن بلکه حوادثی که برای شخصیت‌ها روی می‌دهد قابل قیاس با گذشته نیست.

قسمت پایانی سریال در تاریخ ۱۹ روی ایر می‌رود و هواداران را با دلتنگی خود تنها می‌گذارد، اما یک هفته بعد شبکه‌ی HBO مستندی بلند تحت عنوان (Game of Thrones: The Last Watch) را پخش خواهد کرد که پشت صحنه‌ی فصل پایانی را شرح می‌دهد. این مستند به گفته‌ی شبکه فراتر از یک پشت صحنه‌ی معمولی و گزارشی در مورد تلخی و شیرینی‌های خلق یک دنیا و سپس وداع با آن است.

طبق اعلام شبکه، این مستند ۲۶ می، یک هفته پس از پخش اپیزود فینالی به پشت صحنه‌ی سریال قدم می‌گذارد تا چالش‌های پیش روی سازندگان از قبیل جلوگیری از اسپویلرها و فیلمبرداری در شرایط نامساعد آب و هوایی در ایرلند شمالی را برای بازگویی داستان‌های دنیای فانتزی «وستروس» با مخاطبین در میان بگذارد. این فیلم مستند از طریق تمامی سرویس‌های آنلاین HBO در دسترس قرار می‌گیرد.

فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ از شبکه‌ی HBO‌ پخش می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *