خانه ورزش اخبار ورزش مسلمان مشتری ثابت نیمکت؛ تعویض‌های مهندسی‌شده

مسلمان مشتری ثابت نیمکت؛ تعویض‌های مهندسی‌شده

0

مسلمان مشتری ثابت نیمکت؛ تعویض‌های مهندسی‌شده

نیمکت‌نشینی محسن مسلمان در بازی مقابل سپاهان یکی از ویژه ترین نکات بازی پرسپولیس بود. بعد از بازگشت بشار رسن از بازی‌های قهرمانی آسیا و آمادگی وحید امیری و حضور تمام هافبک‌های پرسپولیس مشخص بود که سرمربی کروات برای تعیین ترکیب تیمش در خط هافبک با کار مشکلی مواجه است. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ترکیب پرسپولیس در میانه میدان مطرح شد اما کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که در میان بازیکنان نیمکت‌نشین نام مسلمان دیده شود و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکند.

مسلمان امروز اصلا بازی نکرد اما زمانی که به میدان می‌رود هم در میان بازیکنان پرسپولیس، رکورددار تعویض است. او برای تیم برانکو ۸۹ بازی انجام داده است که در بیش از ۶۵درصد آنها تعویض شده یا به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته است! البته این آمار شامل بازی‌هایی مثل بازی سپاهان که مسلمان، ۹۰ دقیقه روی نیمکت حضور داشت نمی‌شود. او در ۴۹ بازی در میدان حضور داشته تعویض شده و روی نیمکت آمده و در یازده بازی هم از روی نیمکت بازی را آغاز کرده و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. تعویض‌هایی که البته روی عملکرد این بازیکن تاثیری نگذاشته و او در دو فصل اخیر بهترین پاسور تیمش بوده است. آماری که شاید با حضور بیشتر او در میدان بهبود هم پیدا می‌کرد اما برانکو نشان داده که روی او به عنوان بازیکن نود دقیقه‌ای حساب نمی‌کند.

حضور در ۹۰ دقیقه کامل بازی در تنها ۳۲،۵درصد از بازی‌ها این مساله را به خوبی نشان می‌دهد. تعویض‌های مسلمان در ابتدا با اعتراض‌ها و برخوردهای سرد با برانکو همراه می‌شد اما چند نیمکت‌نشینی بعد از اعتراض‌هایش باعث شده تا شماره ۷۷ راحت‌تر با تصمیمات پروفسور کنار بیاید.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *