خانه ورزش اخبار ورزش مسلمان: هرچه قدر هم فوتبالیست خوبی باشم ممکن است خطا کنم

مسلمان: هرچه قدر هم فوتبالیست خوبی باشم ممکن است خطا کنم

0

مسلمان: هرچه قدر هم فوتبالیست خوبی باشم ممکن است خطا کنم

محسن مسلمان در خصوص جلسه امروز (سه‌شنبه) در کمیته اخلاق اظهار داشت: طبق دعوتنامه‌ای که از سوی کمیته اخلاق صادر شده بود، امروز در جلسه این کمیته حاضر شدم. در وهله اول باید بگویم نشست خوب و صمیمانه‌ای از سوی مسئولان این کمیته به ویژه تورک تدارک دیده شده بود که برای خود من به جهت روشن شدن یک سری مسائل بسیار مفید بود و جا دارد از برخورد خوب و صمیمانه تورک و همکاران ایشان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره مسائل زیادی صحبت شد. اینکه به هر حال ما به ویژه در تیم‌های پرطرفدار بیشتر توی چشم هستیم و رفتارمان می‌تواند روی مردم خصوصاً جوانترها تاثیر بگذارد. همچنین صحبت از این بود که با رشد شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هر حرکت و حرفی زود منتشر می‌شود که حرف درستی است و ما باید بیشتر مراقب باشیم کما اینکه فیلمی که از من منتشر شده است مربوط به دو سه سال گذشته بود و از آن تاریخ به بعد با تذکرات و موارد انضباطی که از سوی باشگاه برای من در نظر گرفته شد دیگر سراغ مسائل این چنینی نرفته‌ام.

بازیکن پرسپولیس خاطر نشان کرد: وقتی چهره شناخته شده‌ای می‌شوی واقعاً باید بیش از پیش مراقب رفتار و اعمال خود باشیم خصوصاً در تیم بزرگی همچون پرسپولیس که به قدری بزرگ است که هرکس به این تیم می آید مورد توجه قرار می‌گیرد بنابراین همانطور که در این جلسه مطرح شد و مورد تاکید باشگاه هم هست باید خیلی بیشتر و مسئولانه‌تر مراقب باشیم و عمل کنیم.

مسلمان اضافه کرد: مردم به ویژه هواداران همیشه به ما لطف دارند و من درک می‌کنم شهرت و محبوبیت مشکلات و مسئولیت‌های خاص خودش را دارد که باید بیشتر متوجه آن باشیم و شخصاً سعی می‌کنم این مساله را بیشتر رعایت کنم. این را هم درک می‌کنم که شاید بعضی افراد به ویژه جوانتر‌ها بخواهند از کار‌های ما الگو بگیرند یا رفتار و گفتار امثال من باعث شود کار و حرفی که درست نیست را صحیح قلمداد کنند که از همین جا می‌خواهم بگویم این روش، شیوه درستی نیست. محسن مسلمان فوتبالیست هر قدر هم خوب یا چهره بشود بالاخره یک انسان است و مثل هر انسان امکان خطا و اشتباه دارد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *