مشارکت «پل توماس اندرسون» در فیلمبرداری استندآپ جدید «آدام سندلر»

یکی از منابع نزدیک به پروژه تأیید کرده است که «استیون بریل» کارگردانی استندآپ جدید «آدام سندلر» برای نت‌فلیکس را کارگردانی کرده و بخشی از آن در لس آنجلس توسط «پل توماس اندرسون» فیلمبرداری شده است.

پس از گذشته بیش از یک دهه از فیلم رومانتیک کمدی «عشق سبک‌سرانه» (Punch-Drunk Love)، هواداران اندرسون و سندلر ممکن است به آروزی خود برسند. سه شنبه دهم ماه آپریل، «آدام سندلر» در سالن «ال ری» لس آنجلس، استندآپ جدیدی برای نت‌فلیکس فیلمبرداری کرد و فردی که پشت دوربین ایستاد کسی نبود جز همکار سابقش «پل توماس اندرسون».

یکی از کاربران تیزبین توئیتر اندرسون را حین فیلمبرداری در سالن ال ری رؤیت کرده است. از سال 2002 تاکنون این اولین بار است که اندرسون و سندلر در پروژه‌ای با هم همکاری می‌کنند. «امیلی واتسون»، و «فیلیپ سیمور هافمن» دیگر بازیگران آن فیلم بودند. تا این لحظه اندرسون و نت‌فلیکس توضیحی در زمینه صحت این خبر ارائه نکرده‌اند.

سندلر طبق قراردادی که با نت‌فلیکس به امضاء رسانده، فیلم‌های کمدی «6 کله پوک»، «و سندی وکسلر» را منتشر کرده و فیلم کمدی دیگری تحت عنوان «هفته‌ی» (The Week Of) را با همکاری «کریس راک» در تاریخ 27 آپریل 2018 عرضه می‌کند. سندلر سال گذشته فیلم «داستان‌های مایروویتز» به کارگردانی «نوآح بامبک» را نیز روی پرده داشت، اثری که نت‌فلکیس آن را در جشنواره کن به اکران درآورد.

در صورت تأیید خبر، این اولین همکاری اندرسون با نت‌فلیکس و نیز اولین پروژه او پس از «نخ خیال» خواهد بود. اندرسون چندی پیش اعلام کرده بود که حاضر به خرید اشتراک نت‌فلیکس نیست و از نام کاربری و رمز عبور دوستانش استفاده می‌کند. در حال حاضر تنها یک فیلم از این کارگردان در این سرویس استریمینگ قابل مشاهده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *