مشخصات تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ پیش از رونمایی در MWC 2018

گلکسی تب S4 با شماره مدل SM-T835 به تازگی در بنچمارک GFXBench رویت شده و خوشبختانه اطلاعات جامعی درخصوص آن به ثبت رسیده است. این بنچمارک نشان می‌دهد که تبلت مورد بحث ما از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. با آن‌که GFXBench برای معرفی تراشه این دیوایس تنها به درج عبارت هشت هسته‌ای و فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی بسنده کرده، اما از روی پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ می‌توان با اطمینان گفت که تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ قلب تپنده تبلت پرچمدار سامسونگ خواهد بود.

ظاهرا سامسونگ یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را برای عاشقان سلفی در این تبلت در نظر گرفته است. هردوی این دوربین‌ها می‌توانند ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی ضبط کنند. از نکات قابل توجه درباره دوربین اصلی گلکسی تب S4، عدم پشتیبانی از فوکوس خودکار و فوکوس دستی بوده که نکته بسیار عجیبی است؛ هرچند ممکن است این یک اشتباه از سوی بنچمارک بوده باشد.

به علاوه، تبلت جدید سامسونگ به نمایگشری ۱۰.۵ اینچی مجهز شده که از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برخوردار است. خوشبختانه اندروید ۸ اوریو از همان ابتدا در این گجت حضور خواهد داشت. در نهایت نیز باید اشاره کنیم که این تبلت از درگاه سیم‌کارت نیز بهر‌ه‌مند است. به این ترتیب این امکان برای کاربران فراهم شده که با گلکسی تب S4 تماس برقرار کنند.

تانی کال

آی تی رسان

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *