مشخص شدن بازیگران اصلی سریال One Piece نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار چند پوستر به سبک انیمه وان پیس، بازیگران اصلی سریال One Piece را معرفی کرد.

نتفلیکس در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه One Piece است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فهرست رسمی از بازیگران سریال وان پیس منتشر شده است. نتفلیکس با انتشار چند پوستر اعلام کرد که چه اشخاصی قرار است نقش‌های شخصیت‌های شناخته‌شده و محبوب این مجموعه‌ی محبوب مانگا و انیمه را بازی کنند. براساس اعلام نتفلیکس، ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال One Piece قرار است به ایفای نقش بپردازند.

ایناکی گودوی در نقش لوفی در پوستر معرفی بازیگر سریال One Piece نتفلیکس

ائیچیرو اودا، خالق مجموعه وان پیس نیز به‌عنوان مشاور در تیم ساخت سریال One Piece حضور دارد. او در پیامی که توسط توییتر نتفلیکس منتشر شده، ضمن ابراز خوشحالی در مورد اعلام خبر معرفی بازیگران سریال و هیجانش برای آن‌ها، گفت که با نتفلیکس و تیم سازنده‌ی سریال صحبت‌های زیادی انجام داد و درنهایت همه تصمیم گرفته‌اند تا بازیگران سریال را از سراسر جهان انتخاب کنند. البته او توضیح داد که هنوز باید زمان بیشتری برای تولید و پخش سریال صبر کنیم و آن‌ها فعلا فهرست اولیه را منتشر کرده‌اند

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ی سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در سریال One Piece حضور دارند. فصل اول این سریال لایو اکشن قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری راجع به زمان تولید و همچنین پخش سریال وان پیس منتشر نشده است.

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مونکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا می‌گردند که وان پیس نام دارد؛ تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را می‌بینیم و او با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود. این مجموعه از محبوبیت زیادی برخوردار است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *