مشخص شدن تاریخ اکران دو فیلم جدید دنیای مرد عنکبوتی سونی و مارول

سونی تاریخ اکران دو فیلم جدید اقتباس شده از دنیای کمیک مارول را که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شوند و بخشی از دنیای مرد عنکبوتی هستند، ثبت کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز تاریخ اکران دو فیلم جدید از دنیای مارول در سال ۲۰۲۳ را ثبت کرده است. فیلم مارولی اول قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) اکران شوند و فیلم دوم نیز برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین پیش از این سونی اعلام کرده بود که فیلم Kraven the Hunter با بازی آرون تیلور جانسون قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود و بدین ترتیب فعلا برای اکران سه فیلم از دنیای مارول در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که کدام فیلم‌ها قرار است در این دو تاریخ اکران شود؛ چرا که سونی هم‌اکنون در حال ساخت چندین فیلم مختلف از دنیای شخصیت‌های مرد عنکبوتی است. فیلم Venom 3، فیلم Madame Web به کارگردانی اس‌جی کلارکسون، فیلم Silver Sable، فیلم بلک کت، فیلم Spider-Woman به کارگردانی اولیویا وایلد و حتی فیلم Sinister Six می‌توانند از گزینه‌های مدنظر سونی برای اکران در این دو تاریخ باشند. البته این احتمال هم وجود دارد که فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند نیز در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

در حال حاضر اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage آغاز شده و با وجود دریافت نقدهای متوسط، این فیلم عملکرد درخشانی را در گیشه داشته است. فیلم Venom 2 تاکنون بیش از ۲۸۸.۳ میلیون دلار فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۷۲.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۱۵.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. در ادامه فیلم Morbius با بازی جرد لتو قرار است در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن امسال) اکران شود.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *