مشخص شدن عنوان دنباله‌ی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

کمدی Seinfeld عنوان دنباله‌ی بی‌نام Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را علنی کرده است. استودیوی مارول و سونی همکاری خود را مجددا برای ساخت دنباله‌ی فیلم بزرگترین ابرقهرمان سال آغاز کرده‌اند. لذا خیلی دور از انتظار نیست که دنباله این فیلم ساخته خواهد شد. تام هالند (Tom Holland) دوباره مرد عنکبوتی را بازی خواهد کرد با این تفاوت که دنیای او خیلی متفاوت‌تر خواهد بود.

هالند تنها کسی نیست که در این دنباله حضور خواهد داشت و همزمان کوین فیگ (Kevin Feige) رسما تایید کرده که جان واتس (Jon Watts) دوباره این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. انتظار می‌رود خیلی از همکلاسی‌های پیتر نیز برگردند اما حضور آنها باید تایید شود. در مقابل، حضور احتمالی گوئن استیسی در حال بررسی است. اما اگر برای این نقش انتخاب بازیگر در حال انجام است، پیش تولید به خوبی در حال اجرا است و این دنباله اکنون اسم دارد.


سایت خبری Omega Underground عنوان اصلی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲ را علنی کرده است و این فیلم Fall Of George نامیده خواهد شد. از طرفی این فیلم طبق اعلام Seinfeld عنوان Summer Of George را دارد. با اینکه عنوان دوم، نام قسمت واقعی این کمدی موفق است، عنوان اصلی دنباله نیست. استقبال از این خبر Seinfeld تعجب‌آور نیست اما این عنوان خیلی مناسب این بلاک‌باستر نیست. این نشان می‌دهد که وقایع این فیلم در پاییز رخ می‌دهند و شروع فصل جدیدی است. اما عنوان آن می‌تواند درباره فصل بعدی داستان باشد این منطقی‌تر بنظر می‌رسد. اگر معنی آب و هوا را در نظر نگیریم شاید همه چیز برای پیتر در این دنباله بدتر شود. این دنباله زندگی پیتر را زیر و رو می‌کند و او را در آستانه‌ی شکست قرار می‌دهد زیرا در حال سقوط از قهرمان بودن است.

هنوز طرح داستان این دنباله مشخص نشده است. معرفی گوئن می‌تواند بخش اصلی فیلم باشد اما تصمیمی که هنوز قطعی نشده است. مخاطبین شاهد مرگ گوئن استیسی چند سال قبل بودند و با اینکه این اتفاق تکرار شد، هنوز اتفاقی تازه است. بازگشت به خانه نسخه جدیدی از MJ با میشل است بنابراین حضور گوئن آینده داستان را مبهم می‌کند. اگر این فیلم بخواهد زندگی پیتر را دشوارتر سازد، اضافه شدن گوئن این اتفاق را محتمل‌تر می‌کند.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *