مشکل گرم‌ شدن تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ

از سال ۲۰۱۶، برخی از گزارش‌ها حاکی از گرم شدن بیش‌از اندازه‌ی برخی از مدل‌های تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ در قسمت صفحه‌نمایش بود. حال با وجود اینکه به پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک می‌شویم، این گزارش‌ها بیش از پیش افزایش پیدا کرده است و تعداد بیشتری از کاربران از این موضوع شکایت می‌کنند. هنوز مشخص نیست که علت بروز چنین مشکلی چیست؛ اما برخی از دارندگان این دستگاه‌ها از ذوب‌ شدن بعضی قسمت‌های صفحه‌نمایش خبر داده‌اند. مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد فراخوان و جایگزینی این تلویزیون‌ها را دارد یا خیر؟

برطبق گزارش کاربران، تلویزیون‌هایی با این مشکل مواجه می‌شوند که به پنل‌های ال‌ای‌دی‌ سری ۶۲۰۰ و ۶۳۰۰ مجهز شده‌اند؛ البته پیش‌تر از وجود این مشکل در پنل‌های سری ۵۲۰۰، ۵۳۰۰، ۵۵۰۰، ۶۲۰۰، ۶۳۵۰، ۶۴۰۰، ۶۹۰۰ و ۷۲۰۰ نیز گزارش‌هایی ارائه شده بود. به‌ نظر می‌رسد که این مشکل در اشکال مختلف خود را نشان می‌دهد. در موارد ابتدایی، گوشه‌های صفحه‌نمایش به‌صورت پیکسلی نمایش داده می‌شوند. همچنین از تغییر در رنگ‌ها و در موارد شدیدتر، ذوب‌ شدن بخشی از نمایشگر گزارش شده است؛ البته بر طبق گفته‌ی سامسونگ، آخرین مشکل که مربوط به ذوب‌ شدن صفحه‌نمایش می‌شود، در موارد معدودی گزارش شده است.

اکثر این گزارشات به مشتریان ایالات‌متحده آمریکا مربوط می‌شود؛ اما گویا کاربران اماراتی‌ها نیز با این مشکل دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. انتظار می‌رود که در روزهای آتی، غول تکنولوژی کره‌ای در صفحه‌ی مشتریانش، با انتشار بیانیه‌ای علت بروز این مشکل را توضیح دهد.

این اولین باری نبوده که سامسونگ با مشکل گرم‌ شدن محصولاتش مواجه شده است. سال گذشته به دلیل وجود مشکل در قسمت باتری، گزارشات زیادی از انفجار گلکسی‌ نوت ۷ منتشر شد که در نهایت منجر به فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری این گوشی پرچم‌دار شد.

تانی کال

برگرفته از ANDROIDHEADLINES

زومیت

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *