مصاحبه دنیل ردکلیف درمورد حضور جانی دپ در Fantastic Beasts 2

دنیل ردکلیف در جدیدترین مصاحبه خود به حضور جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald واکنش نشان داد.

دنیل ردکلیف برای نخستین‌بار به جنجال پیش‌آمده بر سر انتخاب جانی دپ در دنباله «جانوران شگفت‌انگیز» واکنش نشان داد. ستاره مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در مصاحبه اخیرش با نشریه انترتینمنت ویکلی درباره انتقادهایی که به جی. کی. رولینگ نویسنده، دیوید ییتس کارگردان و استودیو برادران وارنر در حفظ جانی دپ برای بازی در نقش «گریندلوالد» وارد است، توضیحاتی ارایه کرده است. دپ متهم به  آزار و اذیت همسر سابقش امبر هرد بود که در سال 2016 از یکدیگر جدا شدند.

ردکلیف در واکنش به این حواشی گفته است: «حرف زدن در این‌باره برای من خیلی کار مشکلی است» و اضافه کرده تهیه‌کنندگان «جانوران شگفت‌انگیز» کسانی بودند که «شروع شگفت‌انگیزی را در زندگی حرفه‌ای من رقم زدند.»

بازیگر نقش «هری پاتر» همچنین تاکید کرد: «می‌توانم درک کنم چرا مردم از چنین پاسخی در قبال این جریان به خشم آمده‌اند … قصد ندارم درباره هیچ‌کس حرف‌های تکرار بزنم ضمن این که ممکن است قیاس عجیبی به نظر برسد … اما در لیگ ملی فوتبال، بازیکنان زیادی هستند که به خاطر مصرف مواد مخدر دستگیر شده‌اند و بعد از یک سو، رفتار دیگران در برابر چنین اخباری است که بسیار فراتر می‌رود اما تحمل و مدارا می‌شود چون آنها بازیکنان بسیار مشهوری هستند.»

بازیگر 28 ساله انگلیسی در ادامه توضیحاتش یادآور شده است: «به گمانم چیزی که شوکه‌ام کرد این بود که سر فیلم اصلی هری پاتر در جمع ما کسی بود که به خاطر مصرف علف مجازات و تنبیه شد. بنابراین، واضح است که اتهام جانی بسیار سنگین‌تر از این حرف‌ها بوده است.»

جیمی ویلت که بازی در نقش یکی از دانش‌آموزان هاگوارتز را بر عهده داشت بعد از دستگیری در سال 2009 به دلیل پرورش گیاه ماریجوانا، از سر صحنه آخرین فیلم هری پاتر – «هری پاتر و قدیسان مرگبار 2» – اخراج شد.

این در حالی است که وارنرها، ییتس و رولینگ بارها و بارها از انتخاب جانی دپ دفاع و از حضور او در قسمت دوم «جانوران شگفت‌انگیز» ابراز خرسندی کرده‌اند.

جانی دپ از سوی امبر هرد به آزار و اذیت روانی و جسمی در طول ازدواج‌شان متهم شده بود و همچنین این که اغلب تحت تاثیر مواد بوده است.

«جنایت‌های گریندلوالد» از 16 نوامبر در سینماها اکران می‌شود.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *