مصاحبه رضا عطاران درباره دوری 10 ساله‌اش از تلویزیون

رضا عطاران از جمله بازیگران ایرانی است که علاوه بر بازی، در صنعت تولید فیلم و سریال هم فعالیت کرده است. سریال‌های عطاران پس از سال‌ها همواره از تلویزیون پخش می‌شوند. آخرین حضور رضا عطاران در قاب تلویزیون حدود ۱۰ سال پیش و با سریال «بزنگاه» بود که پس از حاشیه‌هایی که برای این سریال به وجود آمد عطاران دیگر در تلویزیون حاضر نشد. او به‌تازگی در مصاحبه‌ای با «چلچراغ» در رابطه با این دوری ده ساله صحبت‌هایی کرده است. او در این رابطه چنین گفت:

بعد از «بزنگاه» پیشنهادهای خوب و اغواکننده‌ای هم بود، اما هیچ کدام را نپذیرفتم. یکی از دلایل این مسئله آن بود که در زمان تولید «کوچه اقاقیا» از طولانی بودن زمان تولید خسته شده بودم و مغزم دیگر یاری نمی‌کرد. اعتقاد دارم فقط ساخت ۵۰ قسمت برای «کوچه اقاقیا» کافی بود.

رضا عطاران در ادامه در رابطه با احتمال بازگشتش به تلویزیون چنین گفت:

هنوز هم پیشنهادهای زیادی برای ساخت مجموعه‌های تلویزیون می‌شود، اما در این باره تصمیم جدی ندارم و برای ساخت سریال در شبکه خانگی هم به اندازه کافی تحریک نشده‌ام.

عطاران در ادامه درباره تاثیر تلویزیون، سریال رمضانی «بزنگاه» و رویکرد مردم نسبت به سریال‌های تلویزیونی چنین گفت:

در زمان پخش سریال بزنگاه در یکی از روستاها مردم با مسجد هماهنگ کرده بودند که نماز جماعت بعد از اتمام سریال اقامه شود تا نمازگزاران با خیال راحت به مسجد بروند، اما این سال‌ها مردم حوصله سریال را ندارند و در یک بازه زمانی کوتاه یک چیز را می‌بینند و به اندازه یک سریال می‌خندند.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *