معترضین هنگ کنگ فیلم Ip Man 4 را تحریم کردند

قسمت پایانی چندگانه‌ی «ییپ من» که «ییپ من ۴: بخش پایانی» (Ip Man 4: The Finale) نام گرفته ممکن است در کشور چین و تایوان رکوردشکنی کند، اما در بازار هنگ کنگ با مشکلاتی روبرو خواهد شد و معترضین به خاطر ستارگان و تهیه‌کنندگانی که از دولت چین حمایت به عمل آورده‌اند فیلم را تحریم کرده‌اند.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، تحریم «ییپ من ۴» توسط کاربران یک جامعه‌ی مجازی شبیه به ردیت موسوم به LIHKG سازماندهی شده که از ژوئن گذشته یکی از حامیان جنبش‌های هنگ‌ کنگ بوده است. معترضین با ارسال اسپویلرهای فیلم در شبکه‌های اجتماعی و جاهای دیگر دیگران را به ندیدن فیلم تشویق می‌کنند.

«دانی ین» و «دنی چان» به همراه «ریموند وونگ» تهیه‌کننده که با سیاست‌های دولت چین پیوند خورده‌اند، علت اصلی تحریم فیلم‌اند. وونگ مشخصاً یکی از افرادی است که آشکارا از دولت چین حمایت می‌کند در حالی که ین در سال ۲۰۱۷ در مراسم بیستمین سالگرد الحاق هنگ کنگ به چین در کنار «» رهبر چین دیده شد. او اوایل سال جاری میلادی نیز با انتشار بیانیه‌ای از لزوم «پشتیبانی از میهن» گفت. چان هم از پلیس هنگ کنگ حمایت کرده و در شبکه‌های اجتماعی نوشته است که پلیس نباید با معترضین با ملایمت برخورد کند.

«ییپ من» در مورد زندگی «ییپ من» یا «ایپ من» است، یک رزمی کار برجسته که استاد فرم و سبک «وینگ چون» بود. او استاد رزمی کاران بسیاری از جمله «بروس لی» بود که یک بار دیگر در فیلم توسط «دنی چان» ستاره‌ی «ییپ من ۳» به تصویر کشیده می‌شود. چان در سریال «افسانه‌ی بروس لی» هم نقش لی را ایفا کرده است. داستان «ییپ من ۴» در آمریکا روی می‌دهد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *