اسکودا رپید در سال ۲۰۱۷ با امکاناتی جدید و بروز شده تولید و آماده فروش در بازار های جهانی شد.خودرویی که دارای فیس جلو و نمای عقب بروز شده است و البته از نظر ایمنی و رفاهی نیز تقویت شده است.

اسکودا رپید در نمای جلو دارای چراغ های جدید کاملا ال ای دی و دی لایت های ال ای دی است.در نمای کناری رینگ های جدید ۱۶ اینچی خودرو خودنمایی می کند.در داخل کابین این خودرو دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی لمسی  و سیستم مولتی مدیای بروز است و از سیستم نرم افزاری  Mirrorlink، کروز کنترل، برف پاک کن خودکار بهره می برد.

این خودرو دارای سه مدل است که دارای موتور هایی متفاوت هستند.اولین موتور استفاده شده در این خودرو از نوع ۱۴۰۰ سی سی با خروجی ۱۲۵ اسب بخار است که بیشترین سرعت ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در مدت ۹ ثانیه بدست آورد..دارای مصرف ۴٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و مجهز به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک است.

موتور دوم نیز ۱۴۰۰ سی سی دیزلی است که با خروجی ۹۰ اسب بخار توانیی بدست آوردن شتاب ۰ تا ۱۰۰ در مدت ۱۱٫۷ ثانیه و بیشترین سرعت ۱۸۵ کیلومتر را دارد.دارای مصرف ۳٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و مجهز به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک است.

در نهایت به موتور سوم میرسیم،جایی که از موتور ۱۶۰۰ سی سی دیزلی بهره برده است ،موتوری ۱۶۰۰ سی سی دیزلی با خروجی ۱۱۶ اسب بخار و با  توانیی بدست آوردن شتاب ۰ تا ۱۰۰ در مدت۱۰ ثانیه و بیشترین سرعت ۲۰۱  کیلومتر را دارد.دارای مصرف۴٫۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی است.

arvandplak

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *